נורית גפן. " לא אוהבת שופינג"

נורית גפן: "אני לא מנסה להיראות צעירה. אני שמחה בזקנתי"

נורית גפן מצטלמת להפקת אופנה בבגדים מונוכרומטיים רכים, אבל לא ממש מבינה למה לוקחים אותה לדגמן ("אני מטר וחצי"), ומודה שאין לה טעם טוב ("אני לבושה בסמרטוטים"). ובבית? היא בכלל מעדיפה להיות עירומה

פורסם:
נורית גפן (77), אשתו לשעבר של יהונתן גפן ("היינו יחד 30 שנה עד שבסוף הבנו ששנינו לא זוגיים בכלל") ואמא של אביב ושירה, עבדה במשך שנים רבות כמפיקת פרסומות, סרטים ותוכניות טלוויזיה. משם עברה ל"נגה תקשורת", שם עשתה יחסי ציבור לסרטי דוקו בערוץ 8. לפני תשע שנים פרשה לפנסיה. את היכולת הקומית שלה זיהו בתוכנית "גלית ואילנית" בקשת 12, שם היא משתתפת לצד יעל רגב ב"הפינה של יעלית ונורית". לאחרונה שיחקה בסדרת הטלוויזיה "הד קולך" בכאן 11, ועליה היא אומרת: "הייתה לי חוויה נהדרת, כולם התייחסו אליי כמו אל מלכה, כי הייתי הכי זקנה על הסט. קיבלתי ביקורות טובות, אבל נראה לי שזו שירת הברבור שלי במשחק. אני לא מרגישה שאני שחקנית, וקשה לי מאוד ללמוד טקסטים בעל פה. אסכים לשחק שוב רק אם יהיו טלפרומפטר מולי ואוזנייה באוזן".
ואם כל העיסוקים האלה מרמזים שהיא חמה על קריירה חדשה, היא לא: "עבדתי כל חיי, העתיד מאחוריי", היא חורצת. את זמנה היא מעבירה בין הרצאות, סרטים ("רק הצגות יומיות"), הצגות תיאטרון ומופעי אופרה. "אין לי רגע דל!", היא אומרת.
5 צפייה בגלריה
נורית גפן
נורית גפן
(צילום והפקה: איתן טל, סטיילינג: מירי צ'יגירינסקי )
איך את מצליחה להתרכז בהרצאות ובאופרה עם הפרעת קשב וריכוז כמו שלך?
"ההנאה שלי היא רגעית. אני נהנית או לא נהנית, ואחר כך לא זוכרת כלום. בגלל זה אני מקליטה את ההרצאות ויכולה להאזין להן בבית. מלבד הפרעת קשב אני סובלת גם מבעיות בוויסות החושי: אני רגישה מאוד לריחות, רעשים ומרקמים. אני גוזרת את כל התוויות מהתחתונים והגרביים בעזרת פורם מיוחד. אם בכל זאת נשארים תפרים, אני לובשת את הגרביים הפוכים. ורעשים? הורגים אותי. זו אחת הסיבות שאני אוהבת להיות לבד".
זו הפעם הראשונה שאת מדגמנת אצלנו?
"לא, זו הפעם השנייה. אני בכלל לא יודעת למה לוקחים אותי לדגמן, אני מטר וחצי. אני משערת שזה בגלל האישיות שלי. אולי רצו להראות שמגיע לנשים בנות 77 שיעצבו עבורן בגדים יפים, ולא רק לצעירות? כשאני רואה פרסומת לקרם אנטי־אייג'ינג עם דוגמנית בת 30–20, זה לא עובד עליי, אבל אם אראה אישה בגילי שמפרסמת קוסמטיקה או בגדים, זה יהיה אמין יותר בעיניי. בעניין הזה הפרסומאים טועים, כי העולם הולך ומזדקן, וכוח הקנייה נמצא אצל הזקנים".
5 צפייה בגלריה
נורית גפן
נורית גפן
(צילום והפקה: איתן טל, סטיילינג: מירי צ'יגירינסקי )
מה את אוהבת ללבוש?
"אני אוהבת להיות עירומה בבית, הלוואי ויכולתי להיות עירומה ברחוב, אבל יעצרו אותי. אין לי בגדים יפים ואין לי מגהץ, אני הולכת כל הזמן בטרנינגים, וכשצריך להתגנדר אני לובשת ג'ינס. אין לי טעם טוב ואני לא אוהבת שופינג. פעם שאלתי את מעצבת האופנה תמרה יובל־ג'ונס, חברה טובה־טובה שלי (שאצלה צילמנו את ההפקה, י"ג), איך היא לא מתביישת להסתובב איתי כשאני לבושה ככה, בסמרטוטים, והיא ענתה: 'חוסר הטעם שלך הוא גם אמירה!'"
איך את בענייני טיפוח? בעד או נגד ניתוחים קוסמטיים?
"לא עשיתי שום דבר בפניי או בגופי".
היו טוקבקיסטים שטענו שעשית ציצים, בתגובות לתמונה שלך בשמלה שקופה.
"מה? לא ראיתי את זה. לא ניתחתי! הדבר היחיד שאני עושה למען הטיפוח, מלבד קרם לחות, זה פילינג של מסכות בד עם ג'ינג'ר או מלפפונים שאני קונה בפארמים. בערך פעם בשבוע, לפני צילומים, כדי שהעור ייראה יותר בוהק. אני לא הולכת בכלל לקוסמטיקאית ולא מנסה להיראות צעירה. אני שמחה בזקנתי".
5 צפייה בגלריה
נורית גפן
נורית גפן
(צילום והפקה: איתן טל, סטיילינג: מירי צ'יגירינסקי )
איך היה יום הצילומים?
"הצטלמתי בבית המשגע של תמרה והיה לי יום כיף, כאילו שהוציאו אותי לטיול. הייתי מוקפת בצעירים וצעירות, ופשוט העברתי כמה שעות עם אנשים מקסימים. מעולם לא לבשתי כל כך הרבה בגדים ביום אחד".
ומה עם זוגיות?
"אני לא מחפשת. אפשר לחיות חיים נפלאים בלי זוגיות".

5 צפייה בגלריה
נורית גפן
נורית גפן
(צילום והפקה: איתן טל, סטיילינג: מירי צ'יגירינסקי )

איפור ושיער: ליאט בן שמשון. תספורת: אליס עיצוב שיער. ע' צלם: דיויד רוז
איפה משיגים? רשתות/אתרים. טומי הילפיגר, ראלף לורן - בחנויות המותג וב"פקטורי 54". COS, קניון TLV ת"א וקניון עזריאלי ירושלים. בוטיק נעמי, באתר boutiquenoemi.com. משכית, ה' באייר 48 ת"א
הבגדים לפי סדר הופעתם בכתבה:
  1. קרדיגן (80 שקל, קסטרו), סריג גולף (160 שקל, H&M), מכופתרת (100 שקל, רנואר), מכנסיים (230 שקל, מנגו)
  2. מעיל (5,850 שקל, משכית), מכנסיים (80 שקל) וצעיף (70 שקל, ריזרבד), משקפיים (200 שקל, אירוקה), נעליים (450 שקל, רוקפורט ב"אוריג'ינלס"
  3. מעיל (895 שקל, טומי הילפיגר), צעיף (70 שקל, H&M), מכנסיים (225 שקל, רזילי)
  4. עליונית טדי (80 שקל, ריזרבד), עליונית ריב עם קשירה (623 שקל, טומי הילפיגר), סריג גולף (130 שקל, קסטרו), מכנסיים (299 שקל, בוטיק נעמי)
  5. מעיל (314 שקל) וצעיף (150 שקל, בוטיק נעמי), סריג גולף (395 שקל, COS)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button