תכשיטים שנעשים באהבה

"אני אשמח לשמח כל אשה באשר היא”

מעצבת התכשיטים יפעת עובד מכניסה ביצירות שלה אהבה, צניעות, ידע עצום וחושים מחודדים למה נשים מחפשות. התוצאה: תכשיטים מיוחדים, שאין לאף אחת אחרת

מוגש מטעם יפעת עובד
פורסם:
כשיפעת עובד, מעצבת תכשיטים ומומחית לאבני חן, מתאימה תכשיט לאשה, היא מאושרת. “אני שמחה לשמח כל אשה באשר היא”, היא אומרת. כששואלים אותה מיהי האשה “האידיאלית” שעונדת את התכשיטים שלה? היא עונה מייד ובלי לחשוב: “כל אישה היא אידיאלית. כולן, בלי יוצא מן הכלל. לכל אחת יש את האיכות והייחודיות והיופי שלה וכל אחת שווה, מעניינת ומגיע לה בעיניי”.

7 צפייה בגלריה
יפעת עובד
יפעת עובד
יפעת עובד. קשובה לכל אישה
(צילום: טל עבודי)
עובד, בת 57, אמא לחמישה ילדים, נולדה למשפחה של יהלומנים (אביה אלברט משיח הוא ממקימי התעשייה בארץ), וכבר 37 שנים שהיא עובדת ושותפה בעסק המשפחתי הבינלאומי שמתמחה ביהלומים צבעוניים, יהלומים טבעיים ואבני חן, ונחשבת למומחית בתחום האבני חן ויהלומים טבעיים.
העיצובים של יפעת רומנטיים ומרגשים. הם נראים מלכותיים וקלאסיים, נוצצים ונוכחים ומצד שני משתלבים היטב בכל תפאורה. יפעת משלבת אבני חן ויהלומים טבעיים ומציעה מגוון רחב מאוד של תכשיטים בסגנונות שונים, אופנתיים כעגילים תלויים וטבעות פתוחות, לצד קלאסיקות כגון צמיד טניס משובץ יהלומים וטבעות עם אבני חן.
7 צפייה בגלריה
ידיים מתוכשטות
ידיים מתוכשטות
שימוש נרחב באבני חן
(צילום: טל עבודי)
בתקופת הקורונה היא החליטה לצאת לפרונט ולהשיק את מותג התכשיטים שלה, המיוצר בישראל ונושא את שמה. זאת, בעיצובה הייחודי, שנותן מקום וביטוי לאומנות, לסטייל וליצירתיות הטבועים בה - הדרך שלה לביטוי עצמי.
אחרי שנים רבות כאשת עסקים התחלת לעסוק ביצירה. גילית על עצמך דברים שלא ידעת?
“גיליתי על עצמי שאני טובה בליצור, שאני טובה בלחבר, שאני מצליחה לבטא את עצמי ביצירה. הדיוק של הרגש ,הכוונה יחד עם העיצוב כל אלה יחד מתחברים לי, והכל בא מבפנים”.
7 צפייה בגלריה
ידיים מתוכשטות
ידיים מתוכשטות
טוטאל לוק
(צילום: טל עבודי)
מה ההבדל בין העבודה בעסק המשפחתי לעבודה על המותג הפרטי שלך?
“במשפחה בונים תכשיט סביב האבן שהיא המרכז, ובמותג שלי אני בונה תכשיט סביב היצירה עצמה, האומנות של כל המכלול, תכשיט שיהיה יפה בזכות עצמו, יצירה ואמנות”.
ומעניין שגם לה, אשת קריירה מובילה ומצליחה, היה קשה, כשהגיעה השעה לבחור את השם למותג, לקרוא את החברה על שמה. אבל כשאת בוחרת את האבנים, את המודל, מייצרת, מתאימה ללקוחה באופן אישי – אין ספק ששמך צריך להתנוסס על התוצר. אז יפעת עשתה את הצעד ועכשיו השואו רום שלה בכיכר המדינה בתל-אביב מושך אליו נשים רבות מכל הסוגים, הגילאים והמצב הסוציו-אקונומי. באופן טבעי הדבר מתחבר לאג’נדה הגדולה של יפעת שהיא העצמה נשית ,להעצים כל אשה באשר היא ולמצוא וליצור לה את התכשיט שהכי מייצג אותה ומתאים לה, כזה שיגרום לה לבטא את עצמה ולבוא לידי ביטוי עצמי.“

7 צפייה בגלריה
תכשיטים שנעשים מאהבה
תכשיטים שנעשים מאהבה
טרנדי לצד קלאסי
(צילום: טל עבודי)
את ידועה בכך שאת מתאימה תכשיטים לנשים. איך את עושה את זה?
“כשאני יושבת עם לקוחה ,בהיכרות של כמה דקות ושיח אני מרגישה מה נכון לה ומה מתאים עבורה. ומשתפת אותה בדעה שלי. אם אני לא פוגשת את האשה אני שואלת שאלות מנחות על מנת לייצר לה את התכשיט המדויק לה שמספר את הסיפור שלה. וכמובן שבשואו רום שלי ובאתר יש מגוון רחב של עיצובים שעשיתי , שכל אחת יכולה למצוא שם את הסגנון והחיבור המתאים לה.

7 צפייה בגלריה
שרשרת אבני חן
שרשרת אבני חן
שרשרת אבני חן
(צילום: גיורא גרף)

7 צפייה בגלריה
אבני חן
אבני חן
פרשנות חדשה לתכשיטים
(גיורא גרף)

מה מאפיין את הקו העיצובי שלך, עם איזה חומרים את מעדיפה לעבוד?
“אני עובדת עם אבני חן – בהן יש לי טביעת אצבע מאוד משמעותית - יהלומים וזהב . אני אוהבת מאוד פנינים, יהלומים לבנים וצבעוניים. אני לא מצטמצמת לסגנון אחד, טווח העיצוב שלי רחב מאוד ומגוון. יש תכשיטים ‘קטנים’ ויש גדולים, יש תכשיטים לאירוע ויש צנועים יותר ליום יום. יש לנערות ויש לנשים בוגרות. גם בקמפיינים שלנו חשוב לי להראות מגוון של גילאים, וכך בחרנו את מור קציר ,סופי מצ’טנר ואנדריאה המדהימות, שמתאימות לערכי המותג – משפחתיות, קלאסיות, אותנטיות, צניעות ומקצועיות “.
את יכולה להעניק עצה לאשה שקוראת עלייך ורוצה כמוך לעשות פריצת דרך?
“לאהוב את עצמה, זה אמנם נשמע קלישאתי אבל זה חייב לבוא מבפנים. להאמין בעצמה שהיא יכולה ולהעז, פשוט ללכת על זה בלי פחד וחשוב לי להגיד לאותה אשה לנסות לשמור על אופטימיות גם בימים פחות טובים. אני כל הזמן מלמדת את הילדים שלי, שאחרי שיורד גשם זורחת השמש”.

פייסבוק: ifatoved_official
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button