הודיה לדאני ורועי אזרק. נשואים טריים, משידוך

"יאללה קדימה, איפה הבחור": הודיה ורועי שודכו בעקבות פוסט מצחיק

הודיה לדאני כתבה פוסט משעשע על המירוץ שלה לתפיסת זר הכלה, וקיבלה הצעה מפתיעה לשידוך. לאחרונה היא ורועי אזרק התחתנו, והמשדכת הייתה אורחת הכבוד (שלא הכירה אותה!)

פורסם:
היא: הודיה לדאני (27), ראש צוות בחברת סטארט־אפ
הוא: רועי אזרק (29), איש הייטק
הם: נשואים חודשיים ומתגוררים בבית־עריף

למהר אל הזר

הודיה: "לפני שנתיים בת דודה שלי התחתנה. כמה ימים לפני החתונה שוחחתי עם קרובת משפחה וסיפרתי לה כמה אני ממש לא לחוצת זוגיות. הייתי אז סטודנטית במכללת אריאל ובמקביל עבדתי כמדריכת שיקום בהוסטל לפגועי נפש. לא הייתה לי לפני כן זוגיות רצינית, אבל גם לא הרגשתי רצון עז שתהיה לי".
רועי: "באותו זמן אני שירתי כקצין בקבע בחיל התקשוב, והייתי כמה חודשים לפני שחרור. גם לי עד אז לא הייתה זוגיות רצינית, אבל לא הייתי לחוץ מדי".
הודיה: "ואז הגיע יום החתונה של בת דודה שלי. בשלב מסוים אח שלה קרא לי ואמר, 'הודיה, בואי מהר! הילה זורקת את הזר'. רצתי מהר לתוך האולם, נעמדתי בשורה הראשונה והתכוננתי לתפוס אותו בשביל הצחוקים. בת דודה שלי זרקה את הזר, הוא נפל על הרצפה, ואני מיהרתי להרים אותו ולהוכיח לכולם שהוא בידיי".

הפוסט

הודיה: "שבועיים אחרי זה בת דודה שלי שלחה לי תמונות מהחתונה. פתאום ראיתי את התמונות של זריקת הזר: איך אני עומדת שם בשמלה מנומרת עם הידיים למעלה, כולי מוכנה להתאבד על המשימה. נקרעתי מצחוק. התחלתי לשלוח את התמונות לכל מיני חברות, עד שבשלב מסוים הרגשתי שהתמונות האלה פשוט נועדו לפוסט ב'מאמאצחיק'. העליתי אותן לקבוצה וכתבתי: 'כמה אני לחוצה להכיר מישהו אתן שואלות? תנו לתמונות לדבר בעד עצמן. יאללה קדימה, איפה הבחור?'".

3 צפייה בגלריה
הפוסט שבעקבותיו נוצר השידוך
הפוסט שבעקבותיו נוצר השידוך
הפוסט שבעקבותיו נוצר השידוך


השידוך

הודיה: "שלושה ימים אחרי פרסום הפוסט קיבלתי הודעה בפייסבוק ממישהי שאני לא מכירה בשם שיר מילר. היא כתבה: 'היי, מצטערת שזה קצת מוזר אבל ראיתי את הפוסט שלך בקבוצה והייתי שמחה להכיר לך את ידיד שלי רועי, שהוא הדבר הכי קסום שקיים!'.
"בהתחלה חשבתי שמדובר בבחורה הזויה שרוצה להכיר לי את הידיד ההזוי שלה, אבל משהו בלב שלי אמר לי לזרום. כתבתי לה שזה מחמיא לי ושאשמח לראות תמונה שלו. לפי התמונה הוא לא בדיוק היה הטייפקאסט שלי, אבל כל הדברים האחרים שהיא כתבה עליו - שהוא קצין בצבא, שיש לו את הלב הכי רחב שיצא לה להכיר, שהוא אוהב בעלי חיים, לצלם ולקרוא - מאוד מצאו חן בעיניי. כתבתי לה שהוא חמוד ושהיא יכולה לתת לו את הפייס שלי".
רועי: "ברגע שהבנתי שידידה שלי בכלל לא מכירה את הבחורה אמרתי לה, 'עזבי, אין צורך'. זה נראה לי הזיה להכיר מישהי בצורה כזו. אבל היא התעקשה"

רועי: "את ידידה שלי שיר הכרתי בצבא. יום אחד היא שלחה לי תמונה של מישהי בווטסאפ וכתבה: 'מה אתה חושב עליה?'. עניתי: 'היא נראית נחמדה, מה הסיפור?'. היא השיבה: 'האמת היא שאני לא מכירה אותה, אבל היא העלתה פוסט מצחיק בפייסבוק ויש לי תחושה טובה לגביכם'. ברגע שהבנתי שהיא בכלל לא מכירה את הבחורה אמרתי לה, 'עזבי, אין צורך'. זה נראה לי הזיה להכיר מישהי בצורה כזו. אבל שיר התעקשה. בסוף אמרתי לה: 'בסדר, תשלחי לה הודעה. אם היא תסכים, אני אסכים'. כששיר כתבה לי שהודיה בעניין, אמרתי 'טוב' וכתבתי לה הודעה בפייסבוק".
הודיה: "הוא כתב: 'היי, מה קורה? סיטואציה טיפה מביכה. אני לא יודע מה שיר סיפרה לך עליי. אני רועי, בן 27 מבית־עריף, אין לי מושג מה עוד חשוב לך לדעת עליי, אז פשוט תשאלי מה שמעניין אותך'. מהר מאוד ההתכתבות זרמה. עברנו לדבר בווטסאפ, ושבוע אחרי זה קבענו להיפגש".
3 צפייה בגלריה
הודיה ורועי עם שיר מילר (במרכז), ששידכה ביניהם
הודיה ורועי עם שיר מילר (במרכז), ששידכה ביניהם
הודיה ורועי עם שיר מילר (במרכז), ששידכה ביניהם
(לב סלוצקי)

הדייט הראשון

רועי: "הצעתי שנעשה פיקניק. קניתי כל מיני כריכים ומאפים והבאתי איתי פק"ל קפה. אספתי את הודיה מהמעונות, ואיך שראיתי אותה היא מיד מצאה חן בעיניי. הוקסמתי מהחינניות ומהאנרגיה שלה".
הודיה: "כשהגעתי לרכב רועי יצא ממנו, בא לקראתי ופתח עבורי את הדלת. בשלב הזה כבר הבנתי שהוא לא כמו כולם. נסענו עד שמצאנו גינה נחמדה, פרסנו שמיכה, התיישבנו, אכלנו, דיברנו, צחקנו.
"הדייט נמשך קצת יותר משעתיים, ואם לא הייתי צריכה ללכת לעבודה הוא היה נמשך הרבה יותר. היה לנו קליק מהרגע הראשון. כבר בתחילת הדייט היה ברור לשנינו שניפגש שוב. בדייט השלישי שנינו כבר הרגשנו בוודאות שזה זה".

"העליתי את התמונות לקבוצה וכתבתי: 'כמה אני לחוצה להכיר מישהו, אתן שואלות? תנו לתמונות לדבר בעד עצמן"

הצעת הנישואים

הודיה: "חצי שנה אחרי ההיכרות עברנו לגור יחד באורנית, ושנה וחצי אחרי הדייט הראשון רועי הציע לי נישואים. זה היה יום שישי בערב. הוא שכנע אותי לצאת איתו לטיול ביער שהיה לנו מאחורי הבית, ובין העצים הוא פתאום כרע ברך, שלף טבעת והציע לי להתחתן איתו".

החתונה

רועי: "התחתנו לפני חודשיים. כמובן שאורחת הכבוד שלנו הייתה שיר, ששידכה בינינו".
הודיה: "האבסורד הוא שדווקא בחתונה שלנו אני לא זרקתי את הזר! מרוב התרגשות שכחתי מזה לגמרי. בקרוב יש לי יום הולדת, אני מתכננת לעשות מסיבה ואולי במהלכה אעשה את טקס השלכת הזר. שיר ששידכה בינינו עדיין לא נשואה, אז אדאג שהיא תהיה בשורה הראשונה. הכי מגיע לה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button