כדאי לבדוק את התווית המוצמדת לווילון, או למפה, כדי לא לפגוע בבד

נקייה, ריחנית ומוכנה לפסח: הטיפים הכי טובים לכביסה לקראת החג

לקראת פסח שמתקרב מותג מכונות הכביסה קונסטרוקטה מגיש לכם את הטיפים הטובים ביותר לכיבוס יסודי של וילונות ומצעים וניקוי לקראת החג, וגם איך מנקים את הכתמים מהמפה אחרי הארוחות הגדולות. חג שמח ונקי!

מוגש מטעם קונסטרוקטה
מוגש מטעם קונסטרוקטה
פורסם:

וילונות

  • לא כל וילון מתאים לכביסה במכונה. וילונות סינתטיים (למשל מפוליאסטר) וכאלה שמשלבים כותנה מתאימים, ואילו את אלה שעשויים מבדים טבעיים (משי, שיפון, אורגנזה, קטיפה, פשתן) עדיף לכבס ידנית או לשלוח לניקוי יבש.
  • הווילונות שלכם מתאימים לכביסה במכונה? בחלק ממכונות הכביסה של קונסטרוקטה קיימת תוכנית ייחודית לכביסת וילונות. אם במכונה שלכם אין תוכנית כזאת, כדאי לבדוק את התווית המוצמדת לווילון, ואם זו כבר נעלמה או הפכה לבלתי קריאה, יש לבחור בתוכנית הקצרה והעדינה ביותר ובמים קרים ככל האפשר כדי לא לפגוע בבד, וכן לוותר על פעולת הסחיטה. השתמשו בנוזל כביסה ולא באבקה שעלולה להשאיר משקעים על הווילון.
  • לווילון שלכם יש סיכות תלייה שאי אפשר להפריד ממנו? אגדו אותן ביחד והכניסו אותן לתוך גרב. קשרו היטב באמצעות גומייה לשיער ותוכלו להיות רגועים ולדעת שהסיכות לא ייפגעו ולא יפגעו בווילון. גם כך, כבסו את הווילון לבד כדי להימנע מהאפשרות של פגיעה בפריטים אחרים.
  • ומה בנוגע לטבעות תלייה? טבעות מצופות צבע עלולות להישחק ולדהות, ולכן לא כדאי לכבס אותן במכונה. לעומת זאת, טבעות איכותיות ממתכת ללא צבע מתאימות בהחלט לכביסה במכונה, בפרט במכונות האיכותיות של קונסטרוקטה.

3 צפייה בגלריה
מוצרי החשמל של קונסטרוקטה
מוצרי החשמל של קונסטרוקטה
הזדמנות לכבס גם שמיכות וכיסויי מיטה
(צילום: קונסטרוקטה )

מצעים

את הסדינים, הציפות והציפיות מכבסים גם בימי שגרה, אבל מה עם שמיכות וכיסויי מיטה? הניקיון לקראת פסח הוא הזדמנות מצוינת לכבס גם אותם. ואיך עושים את זה? דבר ראשון, חפשו תווית עם הוראות כביסה. אם אין כזאת, העדיפו את התוכנית הקצרה והעדינה ביותר שמשתמשת במים הקרים ביותר, וותרו על פעולת הסחיטה. במכונות הכביסה של קונסטרוקטה תוכלו למצוא את תוכנית פלומות, המיועדת למצעים פלומתיים כמו כיסויי מיטה.

הסרת כתמים

איך מסירים מהמפה כמה מהכתמים הנפוצים ביותר בארוחות גדולות?
  • יין אדום: מיד עם היווצרות הכתם שפכו עליו יין לבן. לא הספקתם? השרו את הבד במשך כשעתיים בחלב קר. לפני ההכנסה למכונה שפשפו את אזור הכתם בעדינות.
  • שוקולד: הסירו את השוקולד באמצעות כפית או סכין קהה והשרו את הבד במי קרח למשך כשעה. אחר כך הפכו את הבד והסירו את הכתם בעדינות, יבשו וכבסו במכונה.
  • כדאי לדעת: בחלק ממכונות הכביסה של קונסטרוקטה קיימות פונקציות להסרת כתמים שונים כגון כתמי יין, דם, דשא ושמן.

3 צפייה בגלריה
מוצרי החשמל של קונסטרוקטה
מוצרי החשמל של קונסטרוקטה
בחלק ממכונות הכביסה של קונסטרוקטה קיימות פונקציות להסרת כתמים שונים
(צילום: קונסטרוקטה )

5 שנות אחריות* בתוספת 99 שקל על מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ותנורים בנויים של קונסטרוקטה.
  • בתוקף עד 30.4.23
  • ארבע שנות אחריות ב־99 שקל בנוסף לשנת אחריות על פי חוק. בכפוף לתנאי המימוש באתר קונסטרוקטה. התשלום יתבצע אצל חברת השירות, טל’: 2220*
באדיבות קונסטרוקטה, בעלת יותר מ-70 שנות ניסיון בייצור מכונות כביסה באיכות גרמנית, מציעה מכונות עם מגוון תוכניות כביסה בטכנולוגיה מתקדמת. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים.
קונסטרוקטה. באה לעבוד.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button