פרלה דנוך ומני ממטרה. "הכול התחיל מהפח"

פרלה ומני ממטרה: "כאן זו הפגישה הראשונה שלנו, על במת המימדיון"

בני הזוג פרלה דנוך ומני ממטרה חוזרים ליום שבו הכירו לפני 11 שנים והפכו לידידים. עברו שבע שנים עד שמני שכנע אותה להיות אשתו

פורסם:
פרלה דנוך (34), שחקנית, קומיקאית וזמרת, מני (צוקרל) ממטרה (40), קומיקאי וכוכב ילדים, נשואים משנת 2021:
"בשנת 2012 התקבלתי לראשונה לצוות בידור", מספרת פרלה דנוך. "זה היה צוות הבידור של המימדיון, וכשהגעתי למקום אמרו לי לחפש את מני, זה שאמור להדריך אותי. כשנכנסתי ראיתי בחור עם מדים של איש תחזוקה, הייתי בטוחה שהוא המנקה של האתר. שאלתי אותו 'מי זה מני?', וכשהוא ענה שהוא האיש שאלתי למה הוא לבוש ככה. הוא הסביר שאלה הבגדים של צוות הבידור, ומיד הביא גם לי בגדים של זבלנית. הייתי בהלם. כשקיבלתי את העבודה דמיינתי ברודוויי: שמלות עם נצנצים ונוצות. גם אלה הגיעו בהמשך, אבל הכול התחיל מהפח.


"זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. לא אהבה זוגית, כי היה לי בן זוג, אבל נעשינו חברים טובים מאוד. החברות ההדוקה שלנו נמשכה שבע שנים, שבמהלכן תמיד הייתי בזוגיות. ב־2019, כשעברתי פרידה קשה אחרי ארבע שנות זוגיות, מני היה שם בשבילי ונתן לי לגור אצלו בדירת החדר וחצי שלו, עד ששכרתי דירה משלי, בשכנות אליו. בשבועות האלה מני הבין משהו שאני לא הבנתי - שאני צריכה להיות אשתו".
מני: "במשך שנים הייתי פרפר, התעופפתי מפרח לפרח. ביני ובין פרלה הייתה כימיה מיוחדת, אבל היא תמיד הייתה בזוגיות ולא חשבתי עליה בכיוון. כשהיא הייתה חופשייה, פתאום הבנתי שהיא אמורה להיות אשתי".
פרלה: "לא הלך לו כל כך מהר לשכנע אותי. רציתי לחוות קצת עצמאות והוא עודד אותי לכך. בנוסף, לא רציתי לסכן את החברות שלנו וחששתי שאם זה לא ילך - שנינו נפסיד. אבל מני לא ויתר. הוא הגיע אליי כל ערב, כאילו כדי לנחם אבל בעצם לוודא שאני לבד. כך, במשך שנה. בסוף הבנתי שהרבה פעמים אנחנו מחפשים את המושלם ושוללים אנשים שלא מתאימים לרשימת המכולת שלנו, ושבעצם מכל בני הזוג שהיו לי - דווקא איתו אני מרגישה שלמה. אין כמו החברות שלנו, שבעיניי היא הערך הכי חשוב בזוגיות".
מני: "הצעתי לה נישואים ב־2019 ובגלל הקורונה התחתנו רק כעבור שנתיים, ב־28.6.2021. את יום הנישואים האחרון שלנו חגגנו בהופעה של ביונסה בוורשה, בדיוק באותו תאריך".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button