תהילה לוי וטלי קרסנופולסקי. סוגרות שנה

תהילה וטלי נפרדות מהכתר: "הפכנו לחברות הכי טובות"

תהילה לוי וטלי קרסנופולסקי, מלכת היופי ונערת ישראל לשנת 2020, מסכמות שנת כהונה בצל הקורונה בהפקה אופנה ספורטיבית, וחושפות את התוכניות לעתיד

פורסם:
סיום שנת הכהונה של תהילה וטלי נחתמת בספורטיביות ועם הרבה מאוד סטייל לקראת טקס הכתרת מלכת היופי של ישראל לשנת 2021. הטקס, שיחול ביום ראשון הקרוב יתקיים בשעה 20:00 בשידור חי מאולפן ynet ויכלול את המועמדות החדשות שנבחרו בקפידה מכל רחבי הארץ. על ההנחיה אחראית הדוגמנית, השחקנית ומנחת הטלוויזיה ריף נאמן, ובמהלך הטקס תתקיים הופעת אורחת של לא אחרת מאשר הזמרת, הרקדנית והשחקנית נועה קירל.
5 צפייה בגלריה
תהילה לוי מלכת היופי לשנת 2020
תהילה לוי מלכת היופי לשנת 2020
תהילה. "תראי לכולם שאת יפה מבפנים ולא רק מבחוץ"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: זוהר מאירי)

תהילה לוי ("בעוד חודש בת 20"), מלכת היופי של ישראל לשנת 2020, חיילת

לפני כעשרה חודשים הצטלמת לשער 'לאשה' עם אחיך הצעיר אוֹרי, שהוא בעל צרכים מיוחדים. אילו תגובות קיבלת?
"זה היה שער מהמם, קיבלתי כל כך הרבה הודעות ממשפחות שבהן יש אוטיזם, כולם כתבו לי כמה הם מזדהים עם הדברים שאמרתי. היה לי חשוב להעביר מסר למשפחות שבהן יש בן משפחה בעל צרכים מיוחדים, שלא יתביישו בהם.
"כשהייתי ילדה, חברות היו באות אליי הביתה, רואות את אחי ושואלות מה יש לו. תמיד הסברתי ואף פעם לא ניסיתי לשנות נושא. זה מי שהוא. היום כל החברות שלי חולות עליו, ומי שלא יקבל אותו, לא יהיה אצלי בחיים. אין לי מושג אם זה קשור אליי, אבל בשנה האחרונה אני רואה הרבה פוסטים ברשתות החברתיות של אמהות שמשתפות תמונות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים. אני משתתפת בכל פרויקט של ארגון וראייטי שפועל להשגת תרומות או להעלאת המודעוּת, התנדבתי תקופה ארוכה ב'אלו"ט' ואני פעילה בקבוצת הפייסבוק 'אוטיסט זה לא קללה'".
כשנבחרת למלכת היופי אמרת שתלמדי קלינאות תקשורת. זה עדיין התכנון?
"כן, ועד שזה יקרה, אני רוצה להמשיך לדגמן ושואפת לשלב בעתיד בין הלימודים והדוגמנות".

5 צפייה בגלריה
תהילה לוי מלכת היופי לשנת 2020
תהילה לוי מלכת היופי לשנת 2020
"חברות היו באות אליי הביתה, רואות את אחי ושואלות מה יש לו"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: זוהר מאירי)
מה למדת בשנה הזו?
"להוציא את המיטב מכל סיטואציה בחיים ושכל מה שקורה הוא לטובה. מה ששלי, יהיה שלי, לא משנה מה".
מה מככב אצלך בארון?
"בגדי ים, יש לי המון מהם, לא ספרתי כמה. לפי איך שהבטן שלי נראית בבוקר אני בוחרת איזו גזרה ללבוש. יש לי גם הרבה שמלות ערב, בגדי קז'ואל והמון בגדי ספורט, אף על פי שאני לא כזו ספורטאית. אחרי שעה בחדר הכושר, פעמיים בשבוע, ברגע שאני מתחילה להזיע, אני הולכת הביתה".
תני לנו טיפ לטיפוח העור.
"יש לי קוסמטיקאית מדהימה מ'לאונרדו קוסמטיקה'. מאז שהגעתי אליה, אין מצב שאני הולכת לישון עם איפור, כי הוא סותם את הנקבוביות ועושה שחורים. היא ממש פקחה את עיניי לנושא".
עצת זהב למלכה הבאה:
"תראי לכולם שאת יפה מבפנים ולא רק מבחוץ והיי מי שאת, מבלי לחשוב יותר מדי אם יאהבו אותך או לא. אל תחשבי על מה מצפים ממך להיות רק בגלל שיש לך כתר על הראש".
5 צפייה בגלריה
טלי קרסנופולסקי נערת ישראל לשנת 2020
טלי קרסנופולסקי נערת ישראל לשנת 2020
"קורה שמתאמנים אמרו לי היית בתחרות מלכת היופי! הצבעתי לך!"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: זוהר מאירי)


טלי קרסנופולסקי (בת 19 וחצי), נערת ישראל לשנת 2020

טלי, מה קורה עם הטניס?
"אני מאמנת ילדים, נוער ומבוגרים במרכז הטניס בנהריה. קורה שמתאמנים אמרו לי 'וואי, אני מכיר אותך! היית בתחרות מלכת היופי! הצבעתי לך!' נחמד לשמוע. בנוסף, אני מתאמנת במועדון הטניס בהדר יוסף ובקרוב מתחילה לתת שיעורים פרטיים באזור המרכז".
הטניס עזר לך להתמודד עם השנה הזו?
"ברור! התחרותיות הטבעית שלי וגם העובדה שהייתי רגילה לקום מוקדם לתחרויות טניס ולעמוד על הרגליים כל היום, עזרו עם ההשכמות המוקדמות לימי צילום, שיכולים להיות קשים יותר מתחרויות".
מה למדת בשנה הזו?
"לא לקחת טוקבקים ללב. כתבו עליי: 'היא לא יפה בכלל, איך לקחו אותה'. לא נעלבתי, כי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. קיבלתי תגובות טובות בכמות שמתעלה על מעט התגובות השליליות".
מה התוכניות שלך להמשך?
"אני רוצה ללמוד כושר ותזונה ולהיות מאמנת כושר. לשמחתי, ההורים שלי לא מלחיצים אותי להתחיל ללמוד, הם סומכים עליי בעיניים עצומות".
יש לך טיפ לטיפוח העור?
"אני כל הזמן בשמש, בגלל הטניס והים, אז אני מקפידה למרוח קרם הגנה כל שעתיים ולא יוצאת מהבית בלעדיו. לשמור על עור הפנים זה אלף־בית".
עצת זהב לנערת ישראל הבאה: "לקבל את הזכייה בידיים פתוחות ולשמוח. בזכות הקמפיינים המשותפים תהילה ואני הפכנו לחברות הכי טובות ואנחנו מבלות יחד בים, במסעדות, במסיבות או סתם קופצות אחת אל השנייה".
5 צפייה בגלריה
תהילה לוי וטלי קרסנופולסקי בהפקת אופנה
תהילה לוי וטלי קרסנופולסקי בהפקת אופנה
תופסות שמש
(צילום: איתן טל, סטיילינג: זוהר מאירי)

מצולמות: תהילה לוי וטלי קרסנופולסקי איפור: בן רביבו. שיער: אלירן נחום. הפקה וסטיילינג: זוהר מאירי ע' סטיילינג: ליאת ביטן. ע' צלם: דיוויד רוז צולם ב"קאנטרי חולון", הלוחמים 30, טל': 03–5041486
איפה משיגים? בסניפי הרשתות ובאתרים. אדידס, קונברס – מגה ספורט. אמריקן וינטג', קניון TLV. Jadid Vintage, קנייה באינסטגרם
הבגדים והאביזרים לפי סדר הופעה בכתבה:
  • טלי: ז'קט (279 שקל) וטופ (200 שקל, אדידס), ג'ינס (399 שקל, Jadid Vintage), סניקרס (499 שקל, קונברס) תהילה: ז'קט ג'ינס (180 שקל, Jadid Vintage), בגד ים (250 שקל) וסניקרס (250 שקל, אדידס)
  • חולצה (249 שקל, H&M), מכנסיים (299 שקל, אמריקן וינטג׳), סניקרס (180 שקל, ריזרבד)
  • בגד ים (250 שקל, אדידס), ז'קט ג'ינס (180 שקל, Jadid Vintage)
  • ז׳קט (230 שקל, Jadid Vintage), שרוולון וטייץ (99 שקל כל אחד, H&M), סניקרס (250 שקל, אדידס)
  • תהילה: אפודה (60 שקל, H&M), מכנסיים (180 שקל, ריזרבד), כפכפים (150 שקל, אדידס) טלי: סריג פולו (499 שקל, אמריקן וינטג'), חצאית (100 שקל, H&M), סניקרס (179 שקל, ברשקה), גרביים בכל ההפקה: אוסף אישי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button