עינת שרוף (משמאל)  עם החברה טלי אטטלי

עינת שרוף: "כאן אני בת 16, בחבל ימית, מאוהבת בפעם הראשונה"

הזמרת והשחקנית לא שוכחת את הקיץ, שבו בילתה עם חברים בקיבוץ סופה: "זה היה רגע השיא של נעוריי"

פורסם:
עינת שרוף (60), זמרת, מנחה את "קבלת שבת ישראלית" (תוכנית חדשה בערוץ 24), מופיעה ב"המאבטחת" (yes) ומחליפה בהצגה "בוסתן ספרדי" של "הבימה", בזוגיות עם תמיר הרפז, אם לתאומות, סבתא לחמישה:
התמונה הזו צולמה בשנת 1978, כשהייתי בת 16, בקיבוץ סופה שבחבל ימית. אחיותיי התאומות, מיכל ואורית, שגדולות ממני בשנתיים וחצי, היו שם בשנת שירות בגרעין נח"ל, ואני, שגרתי במושב חצב, באתי המון לבקר אותן. כולם שם היו צעירים שעשו שמח, הייתה תחושה שכל החיים לפנינו. הייתי צעירה מכולם, אבל השתלבתי והפכתי לחלק בלתי נפרד מהחבורה. עשינו קומזיצים, בילינו יחד בים, שם בעצם נטמעה בי האהבה למושג חבר'ה.
בתמונה מימיני עומדת טלי אטאלי, חברה של אחיותיי מהגרעין. התיידדתי איתה מאוד, ובכל פעם שביקרתי שם נהגתי לישון בחדר שלה. מאז כמעט לא נפגשנו, למעט פעם אחת, במקרה.
לא זכרתי את התמונה הזאת כלל. בדיעבד אני יודעת שהיא צולמה על ידי שרלי, אביה של טלי, כשהוריה הגיעו לביקור בסופה. לפני כמה שנים טלי הגיעה להופעה שלי במועדון 'גריי' בתל־אביב ואמרה: 'יש לי הפתעה בשבילך'. היא שלפה את התמונה, הבטתי בה והתרגשתי מאוד.
הצילום הזה מנציח רגע אחד בחופשה של חגי תשרי. הייתי בקיבוץ כחודש, עבדתי עם כולם בפלחה, ביליתי המון בים והייתי ממש שרופה מהשמש. הייתה לי שם אהבת נעורים תמימה, אהבה ראשונה שלא שוכחים. הרבה שנים וקייצים עברו מאז, אבל את הקיץ ההוא לא אשכח - הקיץ שבו הייתי בשיא נעוריי. אם יבקשו ממני להצביע על רגע מדהים מגיל ההתבגרות - זה הרגע".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button