ד"ר דיפאק צ'ופרה

מדיטציה, קפה ו-20,000 צעדים: סודות הבריאות של הגורו דיפאק צ'ופרה

לבד מהיותו אחד מהמשפיעים בעולם כיום בתחום הרוחניות, ד"ר דיפאק צ'ופרה הוא גם רופא בהכשרתו ואחד שנוהג לשתף לא מעט מחייו האישיים כדוגמה. אז מה הוא עושה כדי לשמור על הבריאות שלו?

פורסם:
אפשר לקרוא ספרי שיפור עצמי, להתנסות בסדנאות רוחניות או לאמץ טרנדים מופרכים של וולנס חדשות לבקרים. אבל אם אתם רוצים ללמוד לחיות נכון – פשוט לכו אל הנמלה. כלומר לגורו, ותבררו מה הוא עושה שאתם לא. איזה גורו? נסו אצל ד"ר דיפאק צ'ופרה (76), שלבד מהיותו אחד מהמשפיעים בעולם כיום בתחום הרוחניות הוא גם רופא בהכשרתו ואחד שנוהג לשתף לא מעט מחייו האישיים כדוגמה. אז מה הוא עושה כדי לשמור על הבריאות שלו? הנה כמה מההרגלים הטובים שציין בראיונות שנתן לאחרונה ל"ניו יורק טיימס" ול-CNBC Make It.
עוד בנושא:

הוא קם מוקדם ומתעדף את שגרת הבוקר

לדבריו, הדרך שבה אדם מתחיל את היום שלו מסייעת לקבוע את הטון של המשך היום כולו. לכן בכל בוקר הוא משאיר את השעות 07:00-06:00 בבוקר פנויות. את היום הוא פותח במדיטציה, ביוגה ובתרגילי נשימה, שאליהם מצטרפת לעתים גם אשתו, ריטה. כדי להכניס ליום אנרגיה חיובית הוא שואל את עצמו תוך כדי תרגול: איך אני יכול לקבל את היום בצורה הכי משמחת?"

הוא שותה 3-2 כוסות קפה לפני הצהריים

בהמשך לשגרת הבוקר שלו יש עוד הרגל קבוע שהוא מקפיד עליו – הקפה שלו. צ'ופרה שותה 3-2 כוסות קפה בשעות שלפני הצהריים "כדי ליהנות מהאפקט הממריץ שלו בלי לפגוע בשינה", לדבריו.

הוא מקדיש את ימי המנוחה לטיולים בפארק

בימי ראשון (השבת שלנו) צ'ופרה מתעורר אפילו מוקדם יותר, ב-05:00 בבוקר (!) ומקדיש את היום כולו לשיפור הרווחה הפיזית והנפשית. מיד אחרי שגרת הבוקר הקבועה הוא יוצא לטיול של שעתיים בפארק עם אשתו. לדבריו, הוא צועד לפחות 10,000 צעדים ולרוב כ-20,000 צעדים, ומשלב בטיול גם שכונות צדדיות וצבעוניות שמזמנות חוויות חושיות בדרך.
הפנמנו והלכנו להתחבא עם מד הצעדים בפינת הקפה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button