בבית, בנוחות, בקצב שלכם

אימון ביתי: אביזרי הספורט שתרצו להכיר

שילוב פעילות גופנית בשגרת היום-יום יכול להפוך לאתגר, אבל היום אפשר לעשות את זה בקלילות בבית. אז איך נהפוך את הבית למכון הכושר הפרטי שלנו?

דניאלה שמגר, מוגש מטעם סופר-פארם
פורסם: 03.03.22, 10:32
פעילות גופנית היא אחד הכלים החיוניים לשמירה על הבריאות שלנו, והיא גם שזו שעוזרת לנו להיראות ולהרגיש יותר טוב. אבל לעיתים קרובות אנחנו לא ממש מספיקים ללכת למכון או לשיעור הפילאטיס, אז איך אפשר להפוך את הבית למקום שהכי כיף לעשות בו ספורט?

מזרנים: המקום בו הכל מתחיל


6 צפייה בגלריה
מזרן יוגה, טוב לכל אימון
מזרן יוגה, טוב לכל אימון
מזרן יוגה, טוב לכל אימון
(סופר-פארם)

בין אם אנחנו מתאמנים מקצועיים בטריאתלון או עושים את צעדינו הראשונים בחימום ומתיחות, הדבר הראשון שכדאי שיהיה לצידנו הוא מזרן אימון טוב. מדובר באביזר קליל שלא תופס הרבה מקום ואפשר גם לצאת איתו לפעילות בפארק או בגינה הקרובה אליכם. מזרן אימון יסייע לשמור על הבטיחות שלנו, הוא יעיל באימון גמישות וחיזוק קלאסי וגם יקל עלינו באימונים אירוביים. המזרן משמש כבולם זעזועים, מונע חיכוך או החלקה ומפחית את הסיכוי לפציעת ספורט. עכשיו רק נותר לבחור את העובי והצבע הרצויים לנו. לאימוני כוח וחיזוק אפשר לבחור במזרן יוגה קלאסי, ואילו לאימונים אירוביים נעדיף מזרן מעט עבה יותר שנצמד בקלות לרצפה בבית.

חיזוק ומתיחה: הרצועות שעושות את ההבדל


6 צפייה בגלריה
הרצועות שעושות את ההבדל
הרצועות שעושות את ההבדל
הרצועות שעושות את ההבדל
(סופר-פארם)

אחד החידושים המלהיבים באימון ביתי היא העובדה שאפשר היום להשיג תוצאות מעולות גם בלי לצאת מהבית. לכך תרמו הרבה רצועות המתיחה, שמסייעות לשלב שתי מטרות בפעולה אחת. הרצועות מאפשרות לנו להגיע לטווח תנועה רחב, תורמות לאימוני גמישות ומתיחה, ובמקביל מפעילות לחץ על השרירים והמפרקים ומסייעות לחזק אותם. אפשר להשתמש ברצועות לחיזוק שרירי פלג הגוף העליון והתחתון במגוון כמעט אינסופי של תרגילים. כיום ניתן להשיג רצועות בדרגות התנגדות שונות, שיתאימו לאימון שרירים שונים ובדרגות קושי שונות.

הכדור בידיים שלכם


6 צפייה בגלריה
הכדור בידיים שלכם
הכדור בידיים שלכם
הכדור בידיים שלכם
(סופר-פארם)

כדורי פיזיו הפכו ללהיט של שיעורי החיזוק והמתיחה והם יעזרו לנו מאוד גם באימון הביתי. הכדור מאפשר לנו עבודה ממוקדת על שיווי משקל לצד חיזוק שרירים ומתיחות. הוא מסייע לחזק את שרירי הליבה שלנו, תומך בגב ועוזר לשיפור היציבה. כדורי פיזיו הפכו לחלק בלתי נפרד משיעורי יוגה ופילאטיס ומומלצים במיוחד לנשים במהלך ההריון ואחרי הלידה. תוכלו לבחור בין גדלים שונים של כדורים ובאיזה צבע שעושה לכם שמח. גם כדורי הבוסו לאימוני יוגה צוברים תאוצה בשנים האחרונות, הם אידאלים לחיזוק פלג הגוף העליון והתחתון, לשיפור שיווי המשקל וכחלק מתכניות שיקום ופיזיותרפיה.

תשקלו בחיוב: אימון משקולות


6 צפייה בגלריה
שקלו בחיוב משקולות
שקלו בחיוב משקולות
שקלו בחיוב משקולות
(סופר-פארם)

אם התרגלנו לראות משקולות רק בחדרי הכושר, הרי שהיום הן מהוות חלק אינטגרלי משגרת האימון הביתי. משקולות סקוץ' נצמדות מסייעות להגביר מסה על השרירים והמפרקים, וכתוצאה מגבירות את העצימות על שרירי השלד. פעילות מסוג זה מסייעת גם למניעת אוסטאופורוזיס עתידי. משקולות ידיים נותנות לנו יתרון משמעותי באימוני הפלג הגוף העליון. הן מסייעות לעיצוב שרירי הכתף והידיים ואף לחיזוק הגב ושיפור היציבה. ניתן להשיג אותן במגוון רחב של משקלים, בדיוק בהתאם לצרכים שלכם.

מרכז הגוף: חיטוב בטן ממוקד


6 צפייה בגלריה
חיטוב בטן ממוקד
חיטוב בטן ממוקד
חיטוב בטן ממוקד
(סופר-פארם)
כשמתחילים להתאמן בבית חשוב לזכור איבר משמעותי במיוחד: הבטן. הבטן שלנו מהווה את מרכז הגוף, היא שומרת לנו על היציבה, מפחיתה עומסים מהגב וברגע שאנחנו מתחילים לתת לה קצת תשומת לב היא גם עוזרת לנו מיד להיראות חטובים יותר. מעבר למגוון תרגילי בטן שאפשר לעשות בבית, אפשר להיעזר היום במכשיר ייעודי לחיזוק שרירי הבטן. גלגל בטן מסייע לפיתוח שרירי הליבה שלנו, תורם להצרת היקפי המותניים והכי חשוב – זהו אביזר קומפקטי ונייד שאפשר לקחת איתנו לכל מקום.

המראה הנכון

ואם כבר החלטנו לקחת את שגרת האימון ברצינות, טוב שתהיה לנו גם את המלתחה המתאימה לביגוד ספורט. מכנסי אימון וטייצים עוזרים להכניס אותנו לאווירה, הם מיוצרים מבדים המותאמים לפעילות גופנית, מוציאים אותנו מהפיג'מה והופכים את האימון הביתי לפעילות בסטייל.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.