"לא מצליח להתגבר על הצורך הזה". נדב אבקסיס

נדב אבקסיס: "לא אוכל לחם ועוגות כבר שלושה חודשים"

כל היום הוא אוכל בריא, אבל מה קורה לסטנדאפיסט והקומיקאי בן ה-52 כשמגיע הלילה? נדב אבקסיס חושף את סודות התזונה, הכושר והגילטי פלז'ר שלו

פורסם:
נדב אבקסיס (52), סטנדאפיסט, קומיקאי וחבר בפאנל בתוכנית בוקר בקשת 12, אבא לשירה (11) ואורי (7.5).
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "ארבע פעמים בשבוע אני מגיע בשמונה בבוקר למכון, לאימון כוח עם הפרטנר שלי לאימונים - יוסי יהושע מ'ידיעות אחרונות'. חוץ מזה אני רץ פעמיים בשבוע ממוצע של עשרה ק"מ. פשוט מגיע לפארק הירקון, שם פודקאסט של דורין אטיאס ויוצא לריצה".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "קרוספיט. היה לי קשה מדי. וגם פילאטיס ויוגה. אמאל'ה, אני לא בשביל זה, לא צריך שיקרעו לי את הצורה במיטת העינויים הזאת. תן לי עמינח קינג קונג עם 30 ס"מ עובי. עזוב אותי".
מהם הרגלי התזונה שלך? "לא אוכל לחם ועוגות כבר שלושה חודשים. מקפיד בבוקר על אבוקדו, ביצה, עגבנייה ומלפפון. כל היום אוכל בריא - וכשמגיע הלילה דופק פירות יבשים, שקדים ואגוזים וקשיו ופקאן שאלוהים ישמור. לא מצליח להתגבר על הצורך הזה".
אתה מבשל? "ועוד איך. מבשל המון אסייתי. אני עוקב אחרי הבלוגרית דנה רייכר אדרי, היא לימדה אותי את המתכונים שלה. אני עושה הכול ויוצא טעים ומושלם. אני גם מבשל מרוקאי, קציצות, קוסקוס, אבל מה שכן - אני לא אופה. יש לי פוביה מאפייה".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "כמעט רוב המאכלים שאני מכין מאוד בריאים. אני מכין סביצ'ה עם בצל ירוק, סויה, טונה אדומה, לימון ושמן זית. לאורחים אני נותן את זה על טוסטונים שישמינו, אני אוכל בלי".
"מספר הפעמים שאני אומר 'אני אוהב אותך' לילדים ביום פשוט לא נספר. זה תיקון לדור הקודם. לנו לא אמרו מספיק. הייתה היררכיה - אבא, בן בכור, אחריות. היה כפרה עליך וזהו, לא יותר מדי"
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "גלידת גולדה. אתמול למשל לקחתי את הילדים לגן השעשועים כאילו כדי שישתעשעו אבל בתכל'ס יש שם גולדה ליד. אני משדל אותם שיבקשו, אני זורם".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "לא משתמש בתכשירי טיפוח, לא בקרמים ולא כלום. לא מתאפר בטלוויזיה כבר שש שנים, אף אחד לא נוגע לי בפנים. אני שוטף עם מים וסבון בלבד".

כמה פעמים ביום אתה אומר "אני אוהב אותך"? "המון. מספר הפעמים שאני אומר את זה לילדים ביום פשוט לא נספר. זה תיקון לדור הקודם. לנו לא אמרו מספיק. הייתה היררכיה - אבא, בן בכור, אחריות. היה כפרה עליך וזהו, לא יותר מדי".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "כשאני מאתחל אותו נראה לי, אבל ברכב אני מעביר למצב נהיגה ולא מקבל הודעות, רק שיחות וסירי. דרך אגב, עכשיו יוצא סירי גבר, זה יהיה קורע. בנוסף, בבית, בטרפת עם הילדים, אני על מצב "לא להפריע" ומ־11 בלילה על מצב שינה עד הבוקר".
מה הדבר הראשון שאתה עושה על הבוקר? "פותח את הטלפון כדי לראות הודעות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "כשהילדים מחייכים. סליחה על הקלישאה, אבל זאת האמת. גם אחרי הופעה טובה אני מאושר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button