מאי מיכאלי. "אני באמת לא רעבה ולא מרעיבה את עצמי"

סודות הכושר והתזונה של השחקנית מאי מיכאלי: "אני אוכלת כמו ילדה קטנה"

כוכבת הסדרה "בעלת החלומות" מקפידה על לו"ז אימונים מרשים אבל מודה: "אני אוכלת מזעזע - אוהבת אוכל של צהרון". למה היא מסתובבת עם סבון בתיק ואיזה אימון גרם לה לאכול ללא הפסקה?

פורסם:
מאי מיכאלי (32), שחקנית ובעלת בית ספר למשחק. מככבת בסדרה "בעלת החלומות", שהעונה השנייה שלה משודרת כעת בהוט בידור ישראלי ובהוט VOD, רווקה.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע במכון כושר אצל שחר ג'אנה, אימוני כוח בעיקר. חוץ מזה אני רצה במשך שעה פעמיים בשבוע בחוף הים בתל אביב".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "יוגה. זה רגוע לי מדי. אני לא יכולה עם השקט הזה. אני צריכה אקשן. במשך חודשיים ניסיתי ממש להתמיד, אבל זה הביא לי עצבים וגם גרם לי לאכול ללא הפסקה מעצבים".
3 צפייה בגלריה
בעלת החלומות עונה שנייה
בעלת החלומות עונה שנייה
מאי מיכאלי עם רוני מרון קליין ומאי סרוסי בהשקת העונה השנייה של "בעלת החלומות"
(צילום: ענת מוסברג )
מהם הרגלי התזונה שלך? "כשאני חושבת על זה, אני אוכלת מזעזע. אני אוהבת אוכל של צהרון. בבוקר קפה ואחר כך יוגורט ובצהריים-ערב חביתה, ירקות חתוכים וגבינה".
וזהו? "אני יודעת שזה נשמע כאילו אני לא אוכלת הרבה, אבל זה מה שאני אוכלת. לפעמים בערב אני אוכלת גם טוסט. אני באמת לא רעבה ולא מרעיבה את עצמי, אני אוכלת כמו ילדה קטנה. אה, אני גם אוהבת מאוד פתיתים עם קטשופ".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "יש לי כמה: מוקפץ עם עוף ממש טעים וסלט בורגול עם רימונים".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "סוכריות גומי. אני מכורה לזה, יכולה לאכול יום שלם רק גומי. מי שרוצה לשמח אותי, אפילו ליומולדת, צריך להביא לי שקית של גומי - רצוי חמוץ".
"אני יודעת שזה נשמע כאילו אני לא אוכלת הרבה. אני באמת לא רעבה ולא מרעיבה את עצמי, אני אוכלת כמו ילדה קטנה. אה, אני גם אוהבת מאוד פתיתים עם קטשופ"
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "דאודורנט נחשב טיפוח? יש לי תמיד דאודורנט וקרם ידיים בתיק. יש לי גם איפור וסבון ידיים קטן".
למה? יש לך OCD? "לא, אבל אני ממש צריכה כל הזמן להיות נקייה. אה, מה שמזכיר לי שיש לי גם מברשת שיניים ומשחת שיניים ובושם בתיק. בצילומים יש לי אובססיה לצחצח שיניים כל הזמן".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "בשבע בבוקר אני יוצאת לריצה בים ואז אני נוסעת לבקר את המשפחה שלי בירושלים או לחברים בירושלים".
3 צפייה בגלריה
מאי מיכאלי
מאי מיכאלי
מאי מיכאלי. "אני ממש צריכה כל הזמן להיות נקייה"
(צילום: מריה ברודקין)
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "ביום שבת האחרון. פשוט החלטתי שאני רוצה להתנתק מהכול. זה היה כיף ברמות, אבל אני מודה שזה לא קורה כמעט. זה פשוט קרה כי האחיינית שלי העירה לי שאני כל הזמן בטלפון ופתאום הבנתי כמה היא צודקת".
מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "מסתכלת בטלפון ואז קמה ומצחצחת שיניים".
הרגל או טרנד בריא שאימצת לאחרונה? "לשתות בבוקר מים עם לימון. אין לי מושג מה זה עושה, אני פשוט מרגישה בריאה".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "היום, כשקמתי בבוקר. אני מצלמת סרט עכשיו וממש כיף לי לעשות דברים שאני אוהבת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button