ארנולד שוורצנגר, ג'ניפר אניסטון, טום קרוז, בראד פיט וג'ניפר לופז

מטום קרוז ועד ג'ניפר אניסטון: ההרגלים הבריאים של הנוצצים והמשפיעים

מי לא מוותר על חימום לפני האימון, מי מגדלת כוורות על הגג, ומי עבר לשתות מיץ חמוציות במקום אלכוהול (וגם הכריז: "דרכי השתן שלי הן הנקיות ביותר בכל לוס אנג'לס")? הצצה להרגלים הבריאים של מיטב הסלבס בהוליווד

פורסם:

ביונסה | קהילה ומערכות יחסים בריאות

11 צפייה בגלריה
ביונסה
ביונסה
מטפחת גם מערכת יחסים עם דבורים/ ביונסה
(צילום: Chris Pizzello, AP)
המגה פרפורמרית כבר למדה כנראה דבר או שניים על רווחה פיזית ונפשית במהלך 41 שנותיה. לדבריה, אנחנו מגדירים בריאות במונחים של תזונה ופעילות גופנית, אבל הקהילה שסביבנו ממלאת תפקיד קריטי בוול ביאינג שלנו כי חיבורים משמעותיים מעניקים לנו תחושת שייכות, תמיכה ומטרה. "כל מאכלי־העל, הירקות ומפגשי הכושר בעולם לא יהיו חשובים אם אין לך אנשים לאהוב", אמרה בריאיון ל־Harper's BAZAAR, "עם זאת, כדי להפוך לגרסה הגבוהה, האותנטית והמאושרת ביותר של עצמך חשוב לבנות גבולות בריאים במערכות היחסים הרומנטיות, החבריות ובעבודה". מעבר למערכות יחסים עם אנשים, היא מטפחת גם מערכת יחסים עם דבורים. "יש לי כוורות על הגג, מצאתי בדבש תכונות מרפא שמועילות לי ולילדיי".

טום קרוז| גיוון והפתעות במקום שגרת אימונים

11 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
אימונים יוצאי דופן. טום קרוז
(צילום: Lee Jin-man, AP)
לא במקרה קרוז הוא גיבור הפעולה של גיבורי הפעולה. כיאה לגיבור שצריך להתמודד עם אתגרים חדשים, גם בגיל 61 חשוב לו לצאת מאזור הנוחות ולשלב הפתעות בתפריט האימונים. הוא עושה אימונים אירוביים, הרמת משקולות ופיתוח גוף, אבל גם ספורט אתגרי, סיף, טיפוס, שיט ומה לא. "כשמחליפים אימון רגיל במשהו כמו ספורט אתגרי, שומרים על הגמישות ושיווי המשקל - שני דברים שנפגעים עם הגיל", אמר בריאיון ל־EssentiallySports. "אימונים יוצאי דופן עוזרים לחשוף את נקודות התורפה הגופניות ולעבוד עליהן". לדבריו, כשמשלבים באימונים כישורים טכניים כמו טיסה, שיט, נהיגת פעלולים וספורט אתגרי, שומרים לא רק על השרירים ועל הכושר אלא גם על חדות המחשבה והרפלקסים.

ג'ניפר אניסטון | אימון פונקציונלי הוליסטי שמתחשב בזמן ובגוף

11 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
20 דקות בלבד. ג'ניפר אניסטון
(צילום: AP ,Agostini Evan)
אחרי שנים של אימוני קרוספיט ואיגרוף קורעים, שגרמו לה למתוח את הגוף עד הקצה לדבריה, אניסטון בת ה־54 הגיעה למסקנה שאפשר גם אחרת. "את לא באמת מתאמנת נכון כשאת עושה משהו מונוטוני שוב ושוב", אמרה בריאיון ל־Women's Health וסיפרה שבחרה ב־Pvolve - שיטת כושר הוליסטית שמחברת בין ציוד התנגדות לתנועה פונקציונלית. אניסטון, שמשמשת גם כפרזנטורית של השיטה, מתאמנת ארבע פעמים בשבוע ומנסה "להזיע חכם" לדבריה. "אני יכולה להתאמן 20 דקות בלבד ולהגיע ליעילות גבוהה ביותר, כאילו התאמנתי שעה שלמה", אמרה. "לפעמים אפילו עשר דקות של תנועה יעילות למדי. זה מרגיע אותי".

בראד פיט | מיץ חמוציות ותה מאצ'ה במקום אלכוהול

11 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
מקפיד לבצע חימום דינמי. בראד פיט
(צילום: Chris Pizzello, AP)
פיט בן ה־59 מודה שהוא לא מתאמן רק לשם הכושר והבריאות אלא גם כדי לשמור על מבנה גוף שמתאים לתפקידים שהוא מגלם. הוא מתאמן חמישה ימים בשבוע ובכל יום מתמקד באזור אחר בגוף ומשאיר מקום לשני ימי מנוחה "לגוף ולנפש". הוא גם מקפיד לבצע חימום דינמי לפני האימון ולא מזניח גם את תרגילי הגמישות. בשנים האחרונות הוא ויתר על האלכוהול. "הגזמתי מאוד ונאלצתי לשלול לעצמי את זכויות השתייה שלי", סיפר בריאיון ל־TheThings. את הדרינקים הוא החליף במיץ חמוציות ובתה מאצ'ה, והוא גאה בתוצאה: "דרכי השתן שלי הן הנקיות ביותר בכל לוס אנג'לס, אני בטוח", אמר באותו ריאיון. חוץ מזה הוא אוכל הרבה ביצים ומקפיד על ארוחת בוקר עשירה בשומנים ובחלבונים ובארוחת הערב מעדיף מקורות חלבון רזים כמו עוף וטונה.

ג'ניפר לופז | פעילות גופנית מאתגרת ומגוונת על הבוקר

11 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
לא מוותרת לעצמה. ג'ניפר לופז
(צילום: Evan Agostini, AP)
לופז בת ה־53 מצהירה שהיא מקפידה להימצא תמיד בתנועה. "זה לא סוד שכושר הוא חלק חשוב מאוד בחיי", אמרה בריאיון ל־Us Weekly. "אני חושבת שיש מתאם חיובי בין פעילות גופנית לבריאות נפשית". לדבריה, פעילות גופנית היא גורם מניע בחייה, ובחדר הכושר היא אוהבת לגוון ולאתגר את עצמה ולא לוותר לעצמה בכלום. "אני אוהבת להזיע על הבוקר. לא משנה כמה לוח הזמנים שלי עמוס - תמיד אלך לאימון", הצהירה.

ברק אובמה | גישה אופטימית לחיים

11 צפייה בגלריה
ברק אובמה
ברק אובמה
מתרגל הכרת תודה. ברק אובמה
(צילום: Brynn Anderson, AP)
אובמה בן ה־61 סבור שאופטימיות היא שם המשחק ומצהיר שהוא מקפיד להסתכל על חצי הכוס המלאה בחיים. במקום להתעכב על אירועים מטרידים הוא מזכיר לעצמו שהדברים תמיד יכולים להיות גרועים יותר. לדבריו, אפשר, וצריך, לאמן את עצמנו להיות אופטימיים ולתרגל הכרת תודה ובדרך זו לשמור על פרספקטיבה ועל הבריאות הפיזית והנפשית, או להפך.

ארנולד שוורצנגר | אימוני כושר על בסיס יומיומי (עם שלושה דגשים חשובים)

11 צפייה בגלריה
ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר
יוצא אימון בלי לחשוב. ארנולד שוורצנגר
(צילום: Jack Dempsey, AP)
בגיל 76 שוורצנגר ממשיך לשמור על כוחו והוא עושה את זה באמצעות ההרגל הבא: אימון כושר על בסיס יומיומי. באימון עצמו הוא מקפיד על שלושה דגשים: חימום, אימון של שרירים "מוזנחים" ועבודה על מלוא טווח התנועה. לדבריו החימום נותן אינדיקציה על מוכנות הגוף לאימון, והעבודה על מלוא טווח התנועה קריטית לצורך הגדלת מסת השריר. ויש לו גם טיפ לאלה שחולמים להתאמן על בסיס יומיומי ולא מצליחים: "הטעות הגדולה של כולם היא לחשוב על זה", אמר בריאיון שנתן ל־Men's Health. "אם אתם רוצים להתאמן כל יום, תתרגלו לקום ופשוט לצאת לאימון בלי לחשוב".

גווינת' פלטרו | מרק עצמות ושעה של תנועה יומית

11 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
מרק עצמות. גווינת' פלטרו
(צילום: AP)
לפלטרו בת ה־50 יש כמובן מקום של כבוד בפנתיאון הוולנס, והיא מאמצת, וגם יוצרת, הרגלי בריאות חדשים חדשות לבקרים. אילו הרגלים היא סיגלה לאחרונה? בכל יום היא מקפידה על שעה של תנועה - הליכה, פילאטיס או אימון של מאמנת־העל טרייסי אנדרסון ולקינוח מבקרת בסאונה. בגזרת התזונה: בבוקר היא שותה קפה, בצהריים היא שותה ציר עצמות, ובערב היא אוכלת ירקות מבושלים. פרסום התפריט המצומצם שלה עורר הרבה ביקורת ברשתות, ופלטרו ענתה שהתפריט הזה נועד להפחית את רמת הדלקתיות בגופה שעלתה בעקבות מחלת קורונה ממושכת, אבל יש ימים שבהם היא מרשה לעצמה לחרוג ולאכול צ'יפס למשל.

קייט ווינסלט | יוגה, אירובי, שייק ירוק ומתוקים במידה

11 צפייה בגלריה
קייט ווינסלט
קייט ווינסלט
שייק קייל. קייט ווינסלט
(צילום: Matt Sayles, AP)
השחקנית בת ה־47 מאמינה בכוחם של הרגלים טובים כדי לשמור על הרבה אנדורפינים בגוף ועל עור קורן. היא עושה אימוני יוגה ואירובי 3־4 פעמים בשבוע ויוצאת בכל יום לטיולים ממושכים עם הכלב שלה. חוץ מזה היא שותה המון מים ושייק ירוק שהיא מכינה מירקות טריים שתמיד יש לה במקרר: תרד, קייל ומלפפונים. היא מסרבת לעשות דיאטה, לא נשקלה כבר 12 שנה ומרשה לעצמה פינוקים אבל במידה: "אני אוכל עוגייה אחת, לפעמיים אולי שתיים או שלוש", אמרה בריאיון ל־CelebWell, "אבל לא את כל הקופסה".

מרתה סטיוארט | פילאטיס, טיפול בבעלי חיים וניכוש עשבים

11 צפייה בגלריה
מרתה סטיוארט
מרתה סטיוארט
א מעשנת וממעטת בשתיית אלכוהול. מרתה סטיוארט
(צילום: Evan Agostini, AP)
סטיוארט, שכבר סגרה 81 אביבים, רוכבת על הסוסים היפים שלה פעם בשבוע לפחות, הולכת כמה שיותר, עובדת בגינה ("אני תמיד שותלת, תמיד מנכשת עשבים"), מטפלת בבעלי החיים שלה ונמצאת המון בחוץ. בירקות שהיא מגדלת בגינה היא משתמשת להכנת שייק שלדעתה תורם רבות למראה השיער והעור שלה. בנוסף היא עושה פילאטיס שלוש פעמים בשבוע, לא מעשנת וממעטת בשתיית אלכוהול. "ההורים שלי לימדו אותי ואת אחיי הרגלים חיוביים בגיל צעיר. הלכנו ברגל ורכבנו על אופניים במקום לנסוע, ואכלנו טוב, בלי ג'אנק פוד", סיפרה ל־Prevention. "העברתי את ההרגלים האלה לבתי והיא עושה את אותו הדבר עכשיו עם הנכדים שלי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button