קירות טיפוס טבעיים שנוצרים מסלעי החול בפארק תמנע

להתאהב בכושר ולתכנן את ה(אין) שגרה: 14 דברים טובים שכדאי לעשות החודש

איפה תמצאו חוויות ספורט ואקסטרים עם הנוף הכי יפה בארץ, איך אפשר להתאהב בפעילות גופנית וגם (חשוב לא פחות) לישון טוב יותר, ומה יעזור לכם לצלוח את התקופה הסוערת הזאת? המלצות שוות לחודש פברואר

פורסם:
1. לקחת ברייק
12 צפייה בגלריה
רמת הנדיב
רמת הנדיב
רמת הנדיב
(צילום: רוני קיסרי)
מתי לאחרונה יצא לכם לעצור לרגע, לנוח קצת ולהקשיב לטבע? "כלים במנוחה" היא תערוכה אינטראקטיבית חדשה לכל המשפחה בנושא שמיטה עם היבטים של קיימות ומנוחה לטבע ולאדם. המסלול, ברמת הנדיב, כולל שבע תחנות מעוררות מחשבה הפזורות ברחבי הגן, שמאפשרות מפגש מחודש ורענן עם מקומה וחשיבותה של המנוחה בחיינו - מעמדות האזנה לרחשי הטבע ועד עץ משאלות קסום.
מתאים למשפחות ולקבוצות, 20 שקל לערכה (הכניסה חינם), טל: 04-6298111, אתר: ramathanadiv.org.il
2. להתאהב בכושר
12 צפייה בגלריה
האושר שבתנועה
האושר שבתנועה
האושר שבתנועה
אף אחד לא אוהב הטפות על החשיבות של כושר לבריאות. אבל מה אם יגידו לכם שיש ספר חדש שמוגדר כ"מכתב אהבה לפעילות גופנית"? "האושר שבתנועה", ספרה החדש של ד"ר קלי מק'גוניגל, פסיכולוגית מחקרית זוכת פרסים ומחברת רב המכר "כוח הרצון", ממש לא מטיף לנו שצריך לעסוק בפעילות גופנית, אלא מדגים לנו כיצד להתאהב בה. תוך שילוב בין סיפורים אישיים למחקרים מדעיים מק'גוגינל מנכיחה לנו שבפעילות גופנית יש הרבה יותר מאשר תועלת פיזית - היא עוזרת לנו להתחבר עם אנשים, לפתח אמפתיה, למצוא קהילה, לחוש אושר ולהילחם במגפות מודרניות כמו דיכאון, חרדה ובדידות.
"האושר שבתנועה", מאנגלית: ניצן לפידות, הוצאות הכורסא ומודן, 98 שקל
3. לאתגר את האקסטרים בפארק תמנע
12 צפייה בגלריה
פארק תמנע
פארק תמנע
פארק תמנע
(צילום: באדיבות פאר תמנע, ערבה הדרומית)
אם אתם חובבי טיפוס, אופניים או טיולים, אל תפספסו את חוויות הספורט והאקסטרים שמציע פארק תמנע בעונה זו של השנה, שהיא אופטימלית במיוחד לטיפוס. על פני שטח של כ־70 אלף דונם תמצאו קירות טיפוס טבעיים שנוצרים מסלעי החול ויותר מ־80 מסלולי טיפוס. בנוסף, בפארק יש מגוון של שבילי אופניים ברמות קושי שונות - ממסלולים לרכיבה משפחתית נוחה ועד למסלולי אקסטרים ששווה לבוא בשבילם במיוחד.
לפרטים: parktimna.co.il
4. לסייר בפארק המעיינות
12 צפייה בגלריה
פארק המעיינות
פארק המעיינות
פארק המעיינות
(צילום: אורן גבאי גולן)
אם אתם מחפשים דרך אקטיבית יותר לבלות את השבתות החורפיות, ולא רק לצפות בפריחת החמין, תרשמו לעצמכם ביומן לקפוץ לפארק המעיינות. במהלך כל שבתות חודש פברואר (בשעה 11:00) מציעים בפארק סיורים ברכבים חשמליים המלווים בהדרכה של מדריך מקומי. בתפריט: מעיין צלול כבדולח, צפייה בבעלי כנף, בפרחי בר ובצמחייה עונתית, סיפורים מרתקים והרבה טבע חורפי.
בכל יום שבת בפברואר, בשעה 11:00, 59 שקל לאדם, לפרטים: nirtours.co.il
5. לתכנן את ה(אין) שגרה
12 צפייה בגלריה
הפלנרים (לוחות תכנון) של I'm on it
הפלנרים (לוחות תכנון) של I'm on it
הפלנרים (לוחות תכנון) של I'm on it
מה עושים בימים של אין-שגרה רווי בידודים והגבלות שמשבשות את הסדר המוכר? יוצרים לעצמנו עוגנים קטנים של שגרה ומתווה משל עצמנו. זה קצת מתסכל בהתחלה, אבל אחרי כמה שבועות של תכנון שבועי ויומי אפשר לראות את התועלת במובהק, וגם אם הקורונה משנה את התוכניות – מעדכנים. הפלנרים (לוחות תכנון) של I'm on it יעזרו לכם לצלוח את התקופה הסוערת הזאת. מוזמנים להציץ באתר ולהתלבט בין פלנרים יומיים או שבועיים ולסמן וי על רעיונות עסקיים, שאיפות וחלומות כשאתם נעזרים בטבלאות, ברשימות ובמדבקות שעושות חשק לתכנן.
אתר imonitonline.com
6. לישון טוב יותר
12 צפייה בגלריה
"לישון טוב להרגיש נפלא"
"לישון טוב להרגיש נפלא"
"לישון טוב להרגיש נפלא"
עם יד על הלב וראש על הכרית – מתי בפעם האחרונה ישנתם טוב? אתם לא לבד כנראה, כי 70% מהעולם המערבי סובלים מתת־שינה, כשמחסור בשינה משפיע על כל היבט בריאותי בחיינו. על הרקע הערני הזה ודאי תשמחו לשמוע על הספר "לישון טוב, להרגיש נפלא" של ד"ר פרנק ליפמן, ניל פאריק ורייצ'ל הולצמן שיצא לאור בעברית בימים אלה. בעזרת הסברים מאירי עיניים ועצות קלות ליישום תוכלו לייצר לעצמכם - בתוך עשרה ימים בלבד - פרוטוקול שינה אישי ולאפס את השעון הביולוגי.
"לישון טוב, להרגיש נפלא", הוצאת תכלת, 94 שקל
7. להתאמן בסטייל
12 צפייה בגלריה
אופליין
אופליין
אופליין
(צילום: יח"צ)
כבר הזכרנו פה לא מעט את הקשר שבין כושר לאושר, אבל אם יש דבר שבאמת עושה לנו חשק להתאמן זה להתחדש בפריט ספורטיבי עתיר שיק. Offline by Aerie הוא מותג אופנת אקטיב ולייף סטייל חדש מבית אמריקן איגל שנחת בישראל ממש לאחרונה. הוא מצטיין בקולקציות מלאות סטייל, בשילוב הדפסים וצבעים טרנדיים ובדים איכותיים. שימו עין על הפריטים המהממים ליוגה, לפילאטיס, לריצה או סתם לרביצה.
Offline By Aerie , מידות XS-XL מחיר 93.90־299.90 שקל
8. לעסות בזוג
12 צפייה בגלריה
אבן הרוז קווארץ של המותג סו.קו
אבן הרוז קווארץ של המותג סו.קו
אבן הרוז קווארץ של המותג סו.קו
(צילום: קית' גלסמן )
מיציתם את הספא הזוגי בוולנטיינ'ס דיי הקודם? שימו עין על הטרנד החדש – עיסוי פנים זוגי ב־Gua Sha - אבן הטיפוח המסורתית שנחשבת פופולרית מאוד בקוריאה ובסין. כדי להכניס קצת שיק, שימו יד על המהדורה המוגבלת של אבן הרוז קווארץ של המותג סו.קו, שגם ידועה כאבן האהבה וגם מצטיינת בעיצוב מלבב ובאריזה וולנטיינית לעילא. הכי מושלם להעניק למי שאתם אוהבים או לעצמכם – כי אתם אהובים לא פחות.
49 שקל, בסניפי סופר־פארם ובאתר
9. לשלב כושר בתפריט
זה לא סוד שהמתכון האידיאלי לאורח חיים בריא כולל תפריט מאוזן ושגרת אימונים. אבל הקורונה הדגימה לנו שלא תמיד קל לנהל מודל כזה או לשלב בין השניים. הנטורופתית ומנחה סדנאות הבישול הבריא אפרת נבון (שכותבת גם במגזין שלנו) ומדריכת הכושר שלי מדרר יצרו יחד את FitEat - קורס דיגיטלי שמציע 20 אימוני כושר מצולמים ומגוונים, תפריטי תזונה מודולריים, מתכונים ועצות לניהול מטבח בריא, שיחסכו לכם ריצות לדיאטנים ולחדר הכושר והרבה קלוריות.
600 שקל, פרטים בטל': 052-2628033 - הנחה בלעדית של 10% לקוראי מנטה
10. לרוץ ולהתפנק במלון
12 צפייה בגלריה
מרתון ת"א
מרתון ת"א
מרתון ת"א
(צילום: רונן טופלברג)
אחרי שנערך בשנה שעברה באופן דיגיטלי בגלל הקורונה, חוזר מרתון סמסונג תל־אביב לרחובות העיר ויהיה למרתון הישראלי הראשון שיתקיים תחת תו התקן הרשמי של התאחדות האתלטיקה העולמית, מה שמציב אותו בשורה אחת עם המרתונים המובילים בעולם. עוד בשורה משמחת לרצים השנה היא שיתוף פעולה של אתר החוויות toMix עם רשת מלונות פתאל, המציע את "רצים ומתפנקים", כרטיס משולב עם לינה באחד מהמלונות ברשת במחיר מיוחד.
להרשמה, עדכונים ומפת המסלולים: tlvmarathon.co.il
11. לרוץ את ירושלים
עוד אטרקציה ספורטיבית שכדאי לרשום ביומן היא RUN JLM. סיורי הריצה הירושלמיים של מגדל דוד נערכים בליווי מדריכים שהם גם מורי דרך מוסמכים וגם מאמני ריצה וכושר. מומלץ לחובבי ריצה וכושר שרוצים להכיר את העיר תוך כדי תנועה, כשבמקום לקבל הסברים ארוכים – רצים (8 קילומטרים) ועוצרים להדרכות קצרות בשכיות החמדה של העיר.
RUN JLM, ב-18 בפברואר, שעות 7:00־9:30, 95 שקל, פרטים באתר מגדל דוד: tod.org.il
12. לנשנש אפס פסולת
12 צפייה בגלריה
"גודיש"
"גודיש"
"גודיש"
( צילום: סער נווה)
לפעמים אנחנו נתקלים בדברים חדשים וטובים שמעלים בנו חיוך. הנה אחד כזה שכדאי גם לכם להכיר: כלים חד־פעמיים אכילים שמיוצרים מתוצרי לוואי של ייצור מזון והם 100% אכילים. מאחורי המותג הישראלי שנקרא "גודיש" עומדת היזמית הצעירה מעיין קסל והוא חלק מתנועת אפס פסולת, שמטרתה לעודד אותנו לייצר כמה שפחות פסולת. בין המוצרים המתוקים (והטבעוניים): כפיות בטעם קקאו או וניל מסיבי שיבולת שועל ללא סוכר, וקשיות מסיבי תפוח שנוצרות כתוצר לוואי מהליך ייצור מיץ תפוחים.
אתר: goodish.co.il
13. ללבוש אורגני (והוגן)
12 צפייה בגלריה
מותג האופנה להלבשה תחתונה Lilibloom
מותג האופנה להלבשה תחתונה Lilibloom
מותג האופנה להלבשה תחתונה Lilibloom
(צילום: רותם לבל)
אנחנו תמיד שמחים לספר לכם על מותגים מקיימים והוגנים, ובפרט בעולם האופנה שנחשב לאחד המזהמים והנצלניים שבנמצא. ולחדשות הטובות: מותג האופנה להלבשה תחתונה Lilibloom משיק אתר מקומי ובמרכזו הלבשה תחתונה מכותנה אורגנית שכל שרשרת הייצור שלה בעלת אישור סחר הוגן. מעבר להיבט האקולוגי (הכולל חיסכון של עד 90% במים ואי שימוש בכימיקלים), הכותנה האורגנית מפחיתה בעיות היגיינה ומצטיינת במגע נעים, נושם ואווירי.
אתר: lilibloom.co.il
14. לחמם להם את החורף
מכירים את הביטוי קור כלבים? אז לפעמים הוא לא מטפורי. אגודת צער בעלי חיים מבקשת את עזרת הציבור בתרומות שיעזרו לחמם לכלבים ולחתולים את החורף הקרוב. מוזמנים לתרום בחום ובנדיבות!
לתרומה מהירה בביט: 054-8789980 או באמצעות אפליקציית פייבוקס - מתחם תרומות, ובמוקד האגודה: 4553*
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button