ריברסינג. לצאת למסע נשימה ולמצוא את החיבור ללב

אמבט קרח ושי אביבי: 7 דברים שכדאי לנסות בפסטיבל הוולנס

ב-Wellfest שייערך החודש בחוף נחשולים תוכלו ללמוד איך להתגבר על פחד קהל ולהיות מאהבים טובים יותר, מהן הדרכים לשיפור הנשימה, הפעילות המוחית והזיכרון, וגם למה כדאי לכם לקפוץ לאמבט מקפיא של קרח

פורסם:
כמדי שנה ייערך החודש פסטיבל וולפסט של סורנטו בריאות & וולנס במלון חוף נחשולים. הפסטיבל מציע השנה שלושה ימים של חופשת בריאות בתנאים מפנקים עם נוף יפהפה שכולל רצועת חוף לבנה, מפרץ טבעי ולגונות טורקיז. בתפריט: סדנאות גוף ונפש עם מיטב המורים והמנחים, לצד הופעות של אמנים מובילים (מארינה מקסימיליאן, ג’ירפות), מתחמי טיפולים ואוכל. הנה 7 דברים שאסור לפספס ב־Wellfest השנה:
1. לטבול באמבט קרח
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
לגלות את כוחות הנשימה, להתמסר לחוויית הקרח (5 מעלות!) ולהכיר את העוצמות שאולי לא ידעתם שיש לכם
(צילום: ניר דוידזון)
אם טבילה באמבט קרח נשמעת לכם כמו אתגר מקפיא עצמות, אתם מוזמנים בחום לנסות ולקפוץ לתוכה. על פי השיטה, שפותחה על ידי "איש הקרח" וים הוף, תרגול של עמידות לקור קיצוני משפרת את הנשימה, מצלילה את התודעה ובעלת תועלות בריאות רבות - מחיזוק המערכת החיסונית ועד החלמה מפציעות. את הסדנה הקרירה יעביר פרנסיס קראבצ'וק, חוקר נשימה ותנועה ומדריך מוסמך לשיטת וים הוף ונשימה מודעת. במהלכה תצאו למסע בן 40 דקות שבו תוכלו לגלות את כוחות הנשימה, להתמסר לחוויית הקרח (5 מעלות!) ולהכיר את העוצמות שאולי לא ידעתם שיש לכם.
שיטת וים הוף - תרגולי נשימה ואמבטיית קרח, יום שישי, 21.10, 09:30־13:00
2. להתאהב בטנטרה
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
תובנות בנוגע לריפוי הטמון באנרגיה המינית
(צילום: ניר דוידזון)
מה ההבדל בין מיניות רגילה למיניות טנטרית, איך להיות מאהבים טובים יותר, והאם אינטימיות רגשית קודמת לאינטימיות פיזית? אם השאלות האלה מסקרנות אתכם (את מי לא?), הסדנה הזאת בשבילכם. אבישג חיה כספי, מחלוצות הטנטרה בישראל ומייסדת המרכז הישראלי לאומנות האהבה, מציעה מרחב בטוח, נעים, מקבל ומחבק. בסדנת "טנטרה ומיניות מודעת" תוכלו ללמוד איך להכין מרחב מקודש פנימי וחיצוני לקראת מעשה האהבה, ותצאו ממנה עם תובנות עמוקות בנוגע לריפוי הטמון באנרגיה המינית ברמה הגופנית, הנפשית, הרגשית והתודעתית. הסדנה פתוחה לנשים ולגברים, לזוגות וגם לפנויים ופנויות.
טנטרה ומיניות מודעת, יום שישי, 21.10, 20:30־22:00
3. לתת בוסט למוח
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
דרכים לשיפור הפעילות המוחית והזיכרון מהרפואות המסורתיות
(צילום: ניר דוידזון)
רוצים להפוך את המוח שלכם לחזק ובריא יותר, בייחוד בעידן שבו המסכים ועודף המידע מציפים אותנו מכל עבר? שימו עין על הסדנה של יגאל קוטין, ND, נטורופת, מטפל איורוודה, מטפל רפואה סינית, הרבליסט קליני ומורה ליוגה ותרפיית נשימה. בסדנה מציג קוטין דרכים לשיפור הפעילות המוחית והזיכרון מהרפואות המסורתיות, חושף את החומרים ואת המנהגים שמחלישים את המוח ומציע דרכי פעולה, תוספי תזונה וצמחי מרפא שיכולים להעלות את רמת הריכוז והפעילות המוחית. מומלץ לכל מי שרוצה לתת בוסט של חיזוק לתפקודי המוח ולשפר את הביצועים בחיי היומיום.
סופר מוח, יום שישי, 21.10, 09:30־11:00
4. לנשום אנרגיה חדשה
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
באמצעות הנשימה אנחנו יכולים להכניס חמצן לגוף ולשחרר זיכרונות וחוויות שהצטברו בו
(צילום: ניר דוידזון)
האם ידעתם שבאמצעות הנשימה אנחנו יכולים להכניס חמצן לגוף ולשחרר זיכרונות וחוויות שהצטברו בו? בסדנה זו תוכלו לצאת למסע נשימה, לפתוח שריונות רגשיים ולמצוא את החיבור ללב באמצעות שימוש בתנועה, מדיטציה, קול ונשימה מעגלית מודעת. דב גור, תרפיסט לריברסינג, נשימה ומדיטציה ומטפל בפסיכותרפיה גופנית ביודינמית, מציע כלים שונים מעולמות היוגה והפסיכותרפיה הגופנית שיזרימו אנרגיה חדשה לגוף ולנפש ויעזרו ללב להיפתח ולהרגיש.
נשימה מעגלית מודעת (Rebirthing), יום שבת, 22.10, 13:00־15:30
5. לכתוב את הרגע
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
כתיבה ככלי שמאפשר לחיות את הרגע
(צילום: ניר דוידזון)
אם חייתם כאן בניינטיז, סביר להניח שלא הצלחתם לפספס את אילן הייטנר ואת "חוכמת הבייגלה". ספרו הראשון, שנתקל תחילה בקשיי פרסום, הפך בהמשך לספר פולחן ישראלי — והשאר כאמור, היסטוריה. מה שכן, לא בטוח שידעתם, שהייטנר הוא לא רק סופר, בימאי ותסריטאי, אלא גם מורה ליוגה ומנחה סדנאות של התפתחות אישית ויצירת שינוי באמצעות כתיבה זה עשר שנים. הסדנה הנוכחית תתמקד בכתיבה ככלי שמאפשר לחיות את הרגע, וכך את החיים במלואם. מומלץ לכל מי שרוצה להתנסות בכלי חדש, ליהנות מעצמו ומהחיים.
לצאת לאור - לחיות את הרגע, יום חמישי, 20.10, 17:00־18:30
6. לשחק אותה משוגעים
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
שי אביבי ישחרר אתכם מפחד קהל
(צילום: ניר דוידזון)
פחד קהל, מישהו? רובנו מכירים את התחושה הזאת, מכיוון שהופעה מול קהל, גדול או קטן, יכולה להיות חוויה מאתגרת, ולא מעטים מאיתנו נלחצים כשהם אפילו נדרשים לדבר מול אנשים אחדים. הסדנה הזאת, שמדריך השחקן שי אביבי - המתמחה בהעברת סדנאות משחק בנושא נוכחות זה שנים - תתמקד בדיוק בחששות האלה. תוך התנסות בשלל תרגילים תוכלו לקבל כלים שיעשירו את הטכניקה שלכם (למשל "החליפה") ולהתנסות בהבאת האותנטיות שלכם ("המשוגע").
סדנת משחק, יום שישי, 21.10, 13:30־15:30
7. לצלול לזן
8 צפייה בגלריה
פסטיבל וולנס נחשולים
פסטיבל וולנס נחשולים
לחוש כעוברים. זן ומים
(צילום: ניר דוידזון)
הנה שני דברים שאולי לא חשבתם לשלב יחד, אבל אם תחשבו על זה תראו כמה זה מתבקש, מים וזן, או כפי שנקראת הסדנה הזו - Waterzen. את השיטה פיתחה ההידרותרפסטית רחלי אור, והיא משלבת מדיטציה, דמיון מודרך, נשימה, טרילותרפיה ומים. במהלכה תוכלו לחוות את הערסול במים ולחוש כעוברים בתהליך של דמיון מודרך תוך חיבור לנשימה, למגע, לציפה ולתנועה. בפסטיבל ייערכו שלוש סדנאות שונות שכל אחת תתמקד בהיבט אחר.
Waterzen, יום חמישי, 20.10, 17:00־18:30; יום שישי, 21.10, 17:30־19:00; יום שישי, 21.10, 06:30־08:00
וב־20.10 - "קיצור תולדות הוולנס": הרצאה מטעם מגזין מנטה! פסטיבל וולפסט, מלון חוף נחשולים, 20־22 באוקטובר, wellfest.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button