עומר ברנע. טובל כל בוקר בים: "תחושת רווחה ואורך נשימה שמשפיעים עלי לאורך כל היום"

עומר ברנע: "הפעם האחרונה שהתאמנתי הייתה לפני עשר שנים וחצי"

למה הוא לא צריך אימונים ("אני מרגיש שדימוי הגוף שלי השתפר מאוד בשנים האחרונות"), איך בכל זאת הוא שומר על הגזרה ומה הגילטי פלז׳ר התזונתי שלו? השחקן והמטפל בפסיכודרמה, עומר ברנע, מגלה את הסודות שלו לחיים מאוזנים

פורסם:
עומר ברנע (40), שחקן, קריין, מטפל בפסיכודרמה, מנחה מעגלי גברים ושותף ב"סיפורי חיות" - ערכת קלפי מודעות לכל המשפחה, נשוי למיכל ואבא לעמנואל (10), יער (8) ולביא (4)
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "אני טובל כל בוקר בים אחרי שאני מוריד את הילדים במסגרות. פשוט ממשיך לי עם האופניים כמה דקות ונכנס למים. התחלתי לעשות את זה בתחילת החורף האחרון אחרי סדנת חשיפה לקור בשיטת וים הוף שהשתתפתי בה, ונדלקתי לגמרי. זה לא עונה על הגדרת כושר פיזי כי אני סתם טובל, משכשך ושוחה קצת, אבל זו מחווה שמעניקה לי תחושת רווחה ואורך נשימה שמשפיעים עלי לאורך כל היום".
זה כל הכושר שלך? עם לוק כזה זה נשמע לא אמין. "לצערי זה נכון. הפעם האחרונה שהתאמנתי הייתה לפני עשר שנים וחצי, כשאשתי הייתה בהיריון עם הבכורה. כשהבנתי שלא יהיה לי זמן, הפסקתי. אני מרגיש שדימוי הגוף שלי השתפר מאוד בשנים האחרונות ולכן אני לא צריך אימון. חוץ מתקופה קצרה של פילאטיס לכאבי גב, לא התאמנתי יותר מעשור".
אבל כושר זה גם לבריאות. "אני מרגיש מספיק אקטיבי. אני עושה הרבה יותר מ־10,000 צעדים ביום. זה מספיק לי. אני מתמקד בעיקר בבריאות הנפשית".
פיקניקים וקמפינג בטבע. ברנע והמשפחה

איזה מאכל בריא אתה מכין ממש מעולה? "מדי אחר הצהריים אני מכין לכל המשפחה שייק שמכיל בננה, אננס, תות, אבוקדו, צ׳יה, תערובת אגוזים טחונים, אסאי קפוא, טחינה ומיץ תפוזים. משקה חובה".
גילטי פלז׳ר תזונתי? "יש הרבה, אבל הדיפולט שלי הוא המבורגר צמחוני של רידיפיין מיט עם צ׳יפס וקולה".
אתה טבעוני? "אני צמחוני מגיל 16, בשאיפה לטבעונות, אבל הגבינה עדיין קיימת בחיים שלי".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "לא שאלה רלוונטית לי. אין כלום, מקסימום דאודורנט".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "אחרי ארוחת בוקר מפנקת והתארגנות כאוטית לקראת יציאה מהבית נוסעים עם המשפחה לפיקניק, או שבדיוק מתעוררים טרוטי עיניים בקמפינג בטבע".
"הז'אנר שלי הוא ריפוי של גוף־נפש, כי רק ככה טראומות וכאבים ושמחות ואהבה יכולים לבוא לידי ביטוי מלא. אני מטפל בשיטת חוויה סומטית, שיטה לריפוי טראומות דרך תשומת לב לגוף. טופלתי בזה וזה מדהים"
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "בגדול, אני מנצל כל הזדמנות שיש להתנתק מעול הסלולרי שלי, שזה בעיקר בסופי שבוע וחופשות כמובן. גם ככה אני במערכת יחסים של אהבה־שנאה עם המכשיר הארור הזה. אני לא רוצה להיות זמין כל הזמן, זה קוטע את הנוכחות שלי בכאן ועכשיו, מבטל דברים של שם ואחר כך, והורס דינמיקות חברתיות".
הפעם האחרונה שבה הרגשת מאושר? "בטיול עם חברים בסופ״ש האחרון. נגעתי באושר די הרבה פעמים. התשלובת הזאת של טבע מהמם ביופיו עם תקשורת קלילה ועמוקה ממלאת אותי בשקט והודיה".
באנג'י או צניחה חופשית? "צנחתי צניחה חופשית כבר פעמיים ובא לי עוד המון. באנג'י מבעית אותי ובכללי אני גם לא טוב בלונה פארק ודברים כאלה".
אספרסו חזק או תה ירוק? "אני מכין קפה קר ממש מפתה ושותה הפוך ונס עם חלב שיבולת שועל 3־5 כוסות ביום".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button