"משתדלת להימנע מסוכרים ופחמימות". הילי לואיס

הילי לואיס: "ריקוד על עקבים מעצים אותי וגורם לי להרגיש יותר ביטחון"

השחקנית ("ולנטינוס") ואושיית הרשת, ובקרוב גם בוגרת לימודי הדרכת מיניות, מגלה את סודות הכושר והתזונה שלה (כולל הגילטי פלז'ר), ומה קרה כשניסתה לטפס על קיר עם נעלי עקב ושמלת ערב

פורסם:
הילי לואיס (41), שחקנית, קומיקאית ואושיית רשת, מסיימת בימים אלה לימודי הדרכת מיניות בבר אילן ומככבת בתפקיד ראשי בסרט "ולנטינוס".
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "פעם בשבוע ריקוד על עקבים. הגעתי לזה דרך חברה לפני שנתיים ומאז התמכרתי. מעבר לריקוד זה גם תרפיה עבורי - זה מעצים אותי וגורם לי להרגיש יותר מחוברת ויותר ביטחון. יש שם נשים שבעבודה היומית שלהן לא היית מאמין שהן רוקדות בערב על עקבים, כמו גננות, מורות, אחיות. יש גם בחור שרוקד איתנו, וכולנו חוגגים את עצמנו שם. חוץ מזה אני עושה פילאטיס לבד פעמיים בשבוע לפי ההדרכה של ניקול ביוטיוב (Move With Nicole). אני מעריכה ומעריצה אותה ועושה לה לייקים וכותבת לה כל הזמן תודה, כי אני מבינה שזה המעט שאני יכולה בתמורה לזה שהיא נותנת את כל הטוב הזה בחינם. בנוסף אני גם הולכת המון ברגל כמעט לכל מקום".

איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אימון בולדרינג (טיפוס על קיר). ניסיתי שלוש פעמים ובאחת מהן אפילו עשיתי את זה עם נעלי עקב ושמלת ערב. זה היה נחמד, אבל בזה זה הסתכם. לא היה לי פאשן לזה".
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע אני מרגישה... "לא טוב עם עצמי. אני מרגישה לא כיף בגוף ובנשמה. אני הופכת לעצבנית, לא נינוחה וחסרת סבלנות".
"עשיתי סרטון על זה שאנחנו לא אומרים מספיק 'אני אוהב אותך'. הוא זכה למאות אלפי צפיות והכי הרבה תגובות לא ציניות. אנשים מתרגשים מזה ממש"
מהם הרגלי התזונה שלך? "אני משתדלת לאכול קצת מכל דבר, כל יום ירקות ובמהלך השבוע קצת בשר, דגים, ביצים. ממש משתדלת להימנע מסוכרים ופחמימות".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "צ'יפס עם קטשופ ומיונז. זה קורה בעיקר כשאני אוכלת בחוץ. בבית אני לא אכין צ'יפס, זה בטוח, לכן אני משתדלת בעיקר לאכול בבית".
2 צפייה בגלריה
פרימיירה סרט ולנטינוס
פרימיירה סרט ולנטינוס
בפרימיירה לסרט ולנטינוס עם נירו לוי
(צילום: ענת מוסברג )
את מבשלת? "כן, דברים בסיסיים כי אין לי עצבים וזמן. בעיקר מרקים, סלטים, אני אלופה בכל הסלטים, דג בתנור וחביתה. בטח שלא בויאבז ולא אופה".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "רק לובלו לשפתיים. אני לא משתמשת כמעט בקרמים וכאלה, רק מה שהכרחי".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "בקיץ - בים, בשעות המוקדמות, לפני שהשמש קופחת. בחורף אני יותר ביתית".
כמה פעמים ביום את אומרת "אני אוהבת אותך"? "וואי, עשיתי על זה סרטון שאנחנו לא אומרים את זה מספיק. הוא זכה למאות אלפי צפיות והכי הרבה תגובות לא ציניות. אנשים מתרגשים מזה ממש. הסרטון נולד כי מישהו אמר בלוויה לאח שלו שהוא לא הספיק להגיד לו מספיק פעמים שהוא אוהב אותו. אז אני משתדלת לומר כמה שיותר - להורים, לחברים".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "כשנגמרה לי הבטרייה. לא מכבה, אבל לא מעט שעות הטלפון על ’השתק’ ואני פשוט מתעלמת ממנו".
מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? "פוקחת עיניים ומחייכת כדי ליצור אנרגיות טובות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "אני כל יום מאושרת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button