מדריך המתנות השנתי של goop. גווינת' פאלטרו

מצבעי שיער לכלב ועד כיסא סקס: המתנות הכי מופרכות של גווינת' פאלטרו לכריסמס

מה עוד אפשר למצוא (ולקנות) במדריך המתנות השנתי של goop? קפצנו לקטגוריות היותר מטורללות של המדריך ("מגוחך אבל מדהים") וכמובן לזו שבה פאלטרו מצליחה לייצר הכי הרבה באזז - סקס. אז כמה יעלה לכם "שזלונג בודואר מצופה עור שחור בעל קימורים המחקים את קווי המתאר של הגוף"?

פורסם:
גם בעולם הוולנס, שבו הטרנדים מתחלפים חדשות לבקרים, יש כמה עמודי תווך איתנים שאפשר לסמוך עליהם. אחד מהם הוא מדריך המתנות השנתי של goop לכריסמס מבית מדרשה של גווינת' פאלטרו. כמי שחולשת על מעצמת הוולנס הוותיקה ניכר שפאלטרו יודעת שהמדריך הזה הוא מסורת עונתית שרבים מצפים לה, ולו כדי לגחך על רמות הניתוק שהוא מפגין. בינינו, מי יכול להרשות לעצמו קרוון יוקרה סולארי ב־340 אלף דולר, שבאופן אירוני מציע הזדמנות לחיות מחוץ למטריקס (Off the Grid)?
קראו עוד:

נייר טואלט בגוני ניאון זרחניים

אז מה עוד תמצאו בתפריט המתנות השנה? אם אתן ספורטיביות חובבות מותגי אופנה ועם תקציב (2,390 דולר), שימו עין על הגלשן הפסטלי שמתהדר בסמלי המותג האייקוניים של בית לואי ויטון. אם בא לכם להשתעשע סתם, קפצו לקטגוריות היותר מטורללות של המדריך (שנקראות "מגוחך אבל מדהים"). תמצאו שם הפתעות כמו נייר טואלט בגוני ניאון זרחניים ש"יאירו לכם את השירותים" (20 דולר) או ערכת צבעי שיער טבעונית לכלבים (50 דולר).
3 צפייה בגלריה
goop של גווינת' פאלטרו.  מתנות לכריסמס
goop של גווינת' פאלטרו.  מתנות לכריסמס
גלשן עם סמלי המותג האייקוניים של בית לואי ויטון, נייר טואלט זרחני ושזלונג בודואר. מתנות לכריסמס
(צילום: אתר goop)
עוד יציאה מנצחת (תרתי משמע) בקטגוריה היא מארז הקומפוסט שנושא את השם הריחני The Good Shit (במחיר 75 דולר) שעשוי מ"הקקי הטוב ביותר בלוס אנג'לס". בפועל זו תערובת שופעת חיידקים טובים מזבל של עזים, סוסים ופרות חופש שתעשה טוב לגינה שלכם עם המלצה חמה על דישון הוורדים.
3 צפייה בגלריה
goop של גווינת' פאלטרו.  מתנות לכריסמס
goop של גווינת' פאלטרו.  מתנות לכריסמס
פאלטרו וקטלוג החג של goop . כדורי טניס ורודים (45$) וקטגוריית העודף מ-100$
(צילום: אתר goop)

ואיך אפשר בלי כיסא סקס

אבל אין ספק שתשומת הלב השנתית הולכת כרגיל לקטגוריה שבה פאלטרו מצליחה לייצר הכי הרבה באזז - סקס כמובן. תמורת 28,500 דולר בלבד תוכלו לרכוש לעצמכם "שזלונג בודואר מצופה עור שחור בעל קימורים המחקים את קווי המתאר של הגוף". או בקיצור כיסא סקס. מומלץ להציב את הרהיט הנחשק בחדר השינה, במרתף או בסלון. מבטיחות לשים אותו ליד הנר בניחוח ואגינה של פאלטרו - שלא רכשנו בשנה שעברה.
גווינת' משווקת את מרכולתה באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button