תפילות וצום לסירוגין. בן בן ברוך

בן בן ברוך: כך הורדתי 7 ק"ג לכבוד הופעה במנורה מול 6,000 איש

הקילוגרמים שנערמו עם חיי הנישואים, התפריט שעוזר לו לרדת במשקל והאימון שהיה בלתי נסבל ("אני לא באמת יכול להזיז הרים. זה לא אמיתי"). הסטנדאפיסט והשחקן מגלה את הרגלי הכושר והתזונה שלו וחושף את הגילטי פלז'ר שמונע ממנו ריבועים בבטן

פורסם:
בן בן ברוך (41), סטנדאפיסט, שחקן ובעל הפודקאסט "המוג'ו של בן בן ברוך", נשוי לשירן ואבא לשילת, לישי, גילי והילל.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "הייתי כדורגלן מגיל חמש עד גיל 27. אחרי שפרשתי לא עשיתי ספורט באופן קבוע, ועם הנישואים העליתי כל שנה שניים או שלושה ק"ג. ואז, ב־2016, הגעתי ל־94 ק"ג והחלטתי שממש עברתי כל גבול, לא יכולתי לראות את עצמי. במקביל הגיעה הצעה מ'נינג'ה ישראל', ובשלושה חודשים הורדתי 17 ק"ג והתחלתי להתאמן עם איתי מצרי שלוש פעמים בשבוע ועוד אימון אירובי.
"מאז אני שומר על שגרה, מתאמן לבד בחדר הכושר. זה מתחיל בריצה לחדר הכושר, אחר כך 25 דקות על ההליכון ובסוף אימון כוח. השאיפה היא לארבע פעמים בשבוע ובתכלס בממוצע זה פעמיים. בקיץ אני גם משחק כדורגל חופים. אפילו שיחקתי בנבחרת ישראל במכביה וזכינו במדליית זהב. ניצחנו את ארגנטינה בגמר".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "אימון קרוספיט. לא הבנתי מה האנשים האלה רוצים. אני לא באמת יכול להזיז הרים. זה לא אמיתי. חוץ מזה אני אוהב את הגב שלי".
מהם הרגלי התזונה שלך? "אני אוכל די סבבה. לא אוכל ג'אנק פוד יותר מדי, לא אוהב מתוקים כל כך. בעיקרון אוהב חזה עוף, סלט ואורז. בבוקר אני אוכל ארבע ביצים (שתיים עם חלמון) וסלט עם קוטג' 3% ולחם קל. הכי סאחי. ניסיתי גם צום לסירוגין בשיטת 16:8 וככה ירדתי הכי הרבה. עכשיו שוב ירדתי במשקל לכבוד הופעה במנורה מול 6,000 איש לפני חודש. הפעם הצלחתי להוריד שבעה ק"ג. שאפתי לרדת מתחת ל־80 ק"ג, אבל זה היה מאוד קשה. עכשיו אני מתחיל תוכנית רשת עם גיל גרנות ומראה את כל מה שאני עובר מבחינת תזונה. אני נשקל כל פרק ומדברים על זה. זה עוזר לי להתמיד".

איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "עוף בגריל נדיר ותפוחי אדמה בתנור עם שמן זית ורוזמרין".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "על האש מפנק בלי הגבלות. גם אלכוהול זאת חולשה שלי".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "בושם, דאודורנט וקוצץ ציפורניים. מאז שאני בן 40 הן גדלות כל יום בקצב של שבוע. כנראה הן בטירוף להספיק לפני שנמות".
איפה אפשר למצוא אותך בשבת בבוקר? "בבית כנסת, עם הקפה בתרמוס וקצת חלב ואחר כך קידוש עם ערק. אני אדם דתי, שומר שבת, קורא בתורה, מתפלל ומברך על האוכל ואוכל כשר".
כמה פעמים ביום אתה אומר "אני אוהב אותך"? "מלא, שירן אומרת שאני מוזיל את המילה אהבה. לא מבין מה היא רוצה. אני אוהב את הילדים, למרות שבינינו, לא הייתי בוחר לגור עם אף אחד מהם כשותף".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "כל שישי ב־16:00. סוגר את המכשיר ויוצא לקוהחטו, ישיבה של החבר'ה של בית הכנסת עם אוזו ונשנושים. אני שם לב שאני מזכיר פה הרבה פעמים אלכוהול. עכשיו הבנתי שזאת הבעיה שלי, כל האלכוהול הזה מונע ממני ריבועים בבטן".
מה הדבר הראשון שאתה עושה בבוקר? "אומר מודה אני, עושה נטילת ידיים ומניח תפילין. אם אני הולך לאימון, אז אני לא שותה קפה. בכלל לא מומלץ לשתות קפה לפני 11:00 בבוקר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button