"מעדיפה לשמור על הבריאות ולא להקצין". קים אור אזולאי

קים אור אזולאי: "אחרי שנשברו לי שלוש חוליות אני מפחדת לחזור לאימונים בעצימות גבוהה"

השיקום מהתאונה עם אופנוע הים, הגילטי פלז'ר התזונתי שאיתו היא פותחת את היום וגם הסוד שלה לעור מטופח. השחקנית קים אור אזולאי (19.5) חושפת את סודות הכושר והתזונה שלה: "בתקופה הזאת אני לומדת בעיקר לא להתמכר ולאהוב את הגוף שלי גם כשהוא לא במיטבו"

פורסם:
קים אור אזולאי (19.5), שחקנית, בתעשייה מגיל 11 (אז השתתפה בתוכנית הריאליטי "הבנים והבנות"). מככבת בסדרה "מקיף מילאנו" בכאן חינוכית, בעונה החדשה של "ספיידרז" בערוץ TeenNick בהוט ובסרט "הסיפור שלנו" המוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע.
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "עד לפני חצי שנה התאמנתי שש פעמים בשבוע כמעט בכל סוגי הספורט: טניס, איגרוף, ריצה, חדר כושר. אבל לכבוד יום הולדתי ה־19 קיבלתי מתנה - תאונת אופנוע ים. נשברו לי שלוש חוליות בעמוד השדרה. הגוף שלי היה זקוק למנוחה ועכשיו חזרתי לאימוני שיקום - פילאטיס מכשירים ארבע פעמים בשבוע והליכות. אני מפחדת לחזור לעצימות הגבוהה. אני לא יודעת איך הגוף שלי יגיב לזה. אני מעדיפה לשמור על הבריאות ולא להקצין".

איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "לא חושבת שהיה לי משהו שלא סבלתי. אם כבר, אני פחות אוהבת לרוץ. אני עושה את זה רק בשביל התחושה של אחרי, אבל תוך כדי אף פעם לא היה לי כיף".
השלימי: אם אני לא מתאמנת במשך שבוע, אני מרגישה... "סופגנייה, רכרוכית, מנוונת ונובלת. מרגישה שהייתי גבוהה ועכשיו אני קמלה. אבל בתקופה הזאת אני לומדת בעיקר לא להתמכר ולאהוב את הגוף שלי גם כשהוא לא במיטבו".
איזה מאכל בריא את מכינה ממש טעים? "סלט הכי טעים בעולם וממש בריא: מלפפון, עגבנייה, גמבה, בצל, טונה במים, ביצה קשה, שמן, מלח וקצת קרוטונים. אומרים לי שזה טעים ברמות. חברים שלי אומרים לי תמיד תכיני לנו את ה'ספיישל קים'. זה פשוט אבל זה טעים וזה שלי".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "בזמן האחרון קרואסון שוקולד או עוגת שוקולד של סבתא. זה הדבר הכי טוב לפתוח איתו את היום".
"ניסיתי קואוצ'ר וזה מהמם. הוא סידר לי את כל הדברים המסובכים שהיו לי בראש"
מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר? "בודקת את הטלפון כמובן, אחר כך קפה עם חצי חטיף חלבון ובשישי קרואסון. משם אני נותנת לחיים להוביל אותי".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "רק לחות לשפתיים, שנותנת מראה מושלם לשפתיים שלי".
מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "יש לי 590 אלף עוקבים וזו עבודה לכל דבר. אז בשבת אני לא מתייחסת לרשתות כל כך. אני לא מכבה אותו אף פעם, אבל להפוך את המסך זה אותו אפקט".
אספרסו חזק או תה ירוק? "מים פושרים שלוש פעמים ביום. זה הסוד לעור מטופח והכי טוב לתזונה".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "קואוצ'ר. ניסיתי וזה מהמם. הוא סידר לי את כל הדברים המסובכים שהיו לי בראש".
חופשה בין גורדי השחקים של ניו יורק או על החוף במלדיביים? "על החוף במלדיביים, אין כמו בטן־גב ושמש".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושרת? "היום. חזרתי הביתה בארבע לפנות בוקר מצילומי סרט בשם 'לרוץ על החול' עם חיוך על הפנים ואמרתי לעצמי: תודה אלוהים, על עבודה שאני אוהבת ונהנית ממנה. בכללי אני אופטימית במקסימום ומאושרת".
  • איפור: לירז פיינמן
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button