"בלו"ז כתוב לי כל יום בבוקר שעה כושר. בפועל אני עושה כושר פעם בשבוע, מקסימום פעמיים". סאבלימינל

סאבלימינל: "מתברר שזה די קשה לעשות יוגה כשאתה שוקל 110 קילו"

קובי שמעוני, שמוציא בימים אלה מיני אלבום חדש, מגלה מה נכלל בלו"ז הכושר השבועי שלו, אילו הרגלים בריאים אימץ ובפני איזה גילטי פלז'ר תזונתי הוא לא יכול לעמוד: "כולם מאבדים את זה במתוק, ולי זה לא עושה את זה, אבל כשאני רואה שווארמייה אני נופל".

פורסם:
סאבלימינל, קובי שמעוני (42), נשוי ואב לאור ויונתן. בימים אלה הוציא מיני אלבום בשם "מקורות" ויופיע בחודש הבא במועדון הבארבי עם "מופע חד-פעמי שני" תחת אותו השם, "אני מתרגש מאוד לקראת זה".
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך? "בלו"ז כתוב לי כל יום בבוקר שעה כושר. בפועל אני עושה כושר פעם בשבוע, מקסימום פעמיים, בדרך כלל בבוקר. הולך למכון ועושה סטים של כוח בחדר הכושר או שוחה בבריכה, ולפעמים מוסיף גם הליכה".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל? "יוגה. ניסיתי, אבל מתברר שזה די קשה לעשות יוגה כשאתה שוקל 110 קילו. זה פחות ישים במשקלים האלה".
"כשאני חוטף רעב אני יורד מהאולפן לקחת לאפה, אבל אז אני חושב שפיתה זה משמין ומוצא את עצמי עם שמונה חמגשיות, וליתר ביטחון גם פיתה"
השלם: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש... "על הפנים. אמנם אני מתאמן פעם בשבוע, אבל אם אני לא מתאמן בכלל אני מרגיש שזה פוגע לי בבריאות".
2 צפייה בגלריה
סאבלימינל
סאבלימינל
מקפיד לשתות 2־3 כוסות מים עם לימון בבוקר. סאבלימינל
(צילום: יאיר שגיא)
הרגל בריא שאימצת? "סיגלתי לעצמי הרגל: לקום בבוקר ולאכול ארוחת בוקר יחד עם הילדים, סלט או מעדן. לפני זה אני מקפיד לשתות 2־3 כוסות מים עם לימון, ורק אחרי ארוחת הבוקר אני שותה קפה. אני שותה רק מים ולא משקאות ומוגזים. אחרי ארוחת הבוקר אני נכנס לעבודה והיא תמיד אינטנסיבית, ולכן הארוחות לא מסודרות אצלי. כשאני חוטף רעב אני יורד מהאולפן לקחת לאפה, אבל אז אני חושב שפיתה זה משמין ומוצא את עצמי עם שמונה חמגשיות, וליתר ביטחון גם פיתה".
איזה מאכל בריא אתה מכין ממש טעים? "סלט עם מלפפון, גמבה, בצל, עגבנייה, פלפל חריף וכל סוגי העלים שיש במקרר. מוסיף שם כמות מטורפת של לימון ומלח. למדתי את זה מאבא שלי ז"ל. בנוסף על המנגל אני סבבה לגמרי. אני תמיד זה שמנפנף בארוחות משפחתיות ועם חברים".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך? "לאפה עם פרגיות. אני חולה על פרגיות. תן לי עוף בכל צורה בתוך לאפה וזה עובד לי".
איפה המתוק? "אין. מתוק לא מדבר אלי. כולם מאבדים את זה במתוק, ולי זה לא עושה את זה, אבל כשאני רואה שווארמייה אני נופל".
איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק? "בושם, קרם פנים וטיפות עיניים".
ההופעה מקורות. סאבלימינל חוגג 25 שנות יצירה

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי? "בתאילנד. נעלתי אותו בכספת לכמה שעות. אבל זה לא קורה הרבה. מאז שאבא שלי לא הרגיש טוב תמיד הייתי זמין וכל פעם כשהיה טלפון הייתי קופץ מחרדה".
מה הדבר הראשון שאתה עושה בבוקר? "אומר מודה אני, שותה מים, מצחצח שינים ואז ארוחת בוקר, תפילין וקפה".
באנג'י או צניחה חופשית? "לא רוצה את שניהם מאז שיש לי ילדים. אני יותר מדי חשוב בשביל להסתכן, אבל אם כבר אז צניחה חופשית".
פסיכולוג או קואוצ'ר? "נלך על קואוצ'ר. אני בעניין של עשייה ולא של חפירות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "לפני כמה ימים, בטיול על אופנועי ים בתאילנד. חוץ מזה אני מאושר על הבמה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button