פרקליטות מחוז תל אביב הגישה באחרונה כתב אישום נגד דניאל חסידים בגין שורת עבירות של איומים, הטרדה טלפונית ועוד לאחר שאיים לכאורה על סגן ראש העיר גבעתיים לשעבר משה גולדשטיין ועל ראש המועצה הדתית בעיר יעקב כרמי, זאת על רקע הפסקת עבודתו של אביו במועצה. בין היתר כתב הנאשם לגולדשטיין הודעות שכללו את המילים "נאצי, עוכר ישראל", וכן שיגר לכרמי במהלך כעשרה ימים עשרות הודעות שבהן נכתב, בין השאר: "בגדתם באבי היקר. תתביישו. אם אבי לא יהיה - גם אתה לא תהיה".
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
על-פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד רוזי כבאז, במהלך 2020 הופסקה, כפי שצוין, כהונת אביו של הנאשם כחבר במועצה הדתית של עיריית גבעתיים. "כרמי השיב לנאשם כי הוא מאיים עליו ופוגע בו", נאמר באישום, "אך חסידים המשיך לשלוח לטלפון הנייד של כרמי הודעות בכוונה להפחידו" שכלללו גם קללות. "היום אני הולך למשטרה ולכל אמצעי התקשורת. היית צריך להתנות את מקומך בזה שאבי יהיה, אוהב שוחד ושלמונים. כל כלב ביג'י יומו, כפוי טובה, נוכל, אגואיסט".
עוד נכתב באישום כי חסידים שלח הודעות מאיימות גם לטלפון הנייד של גולדשטיין, חלקן בשעות הלילה ולפנות בוקר. "נאצי", כתב הנאשם, "מה שחשוב זה שאני אדם פרטי ועשיר עם צבא כלכלי, משפטחי וביטחוני מאחורינו" והוסיף קללה.
בהזדמנות אחרת שלח חסידים לגולדשטיין, לפי המתואר בכתב האישום, הודעה קולית שבה איים עליו כי יפעל נגדו "תחת חסותם" של "בני דודיו ריקו ומומו שירזי". בהודעה קולית נוספת ששלח הנאשם לסגן ראש העיר דאז נאמר: "חבל שהיטלר לא סיים את העבודה".
הוא הוסיף ואיים לכאורה על גולדשטיין כי יתלונן נגדו על עבירות שחיתות וקבלת טובות הנאה. "כמה מסמכי שחיתויות שולחים אליי חבריך מהעירייה...", הוא אמר. "את הבחירות הבאות תבלה בכלא או במקום אחר. אספר למשטרה גם איך סחטת אותי כלכלית; אחשוף את כל השחיתויות שלך. הקריירה שלך הסתיימה".
בשל האיומים פנה גולדשטיין לבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להוציא נגד חסידים צו למניעת הטרדה מאיימת. בית המשפט נעתר לבקשה, אך למרות זאת המשיך הנאשם לשלוח לגולדשטיין הודעות.