רונית לוי, אושיית הטוויטר הידועה כ"רונית הביביסטית" - פועל יוצא מתמיכתה הבלתי מסויגת בראש הממשלה בנימין נתניהו - הושעתה בסוף השבוע מהאפשרות לצייץ בעמוד שלה ברשת החברתית. "סתימת הפיות הזאת של הימנים כבר ממש מתחילה לעצבן", אמרה היום (א') לוי בריאיון לאולפן ynet.
היא הוסיפה: "זה קרה ביום שישי בערב. מסתבר לפי הציוצים שראיתי בשמאל, שהחליטו לעשות עליי איזשהו איגוד של מאות תלונות, והטוויטר חסם לי את החשבון בלי לבדוק. אם קשה לך, תחסום אותי אישית, אל תקשיב למה שאני אומרת".
- האם עברת על החוקים של טוויטר? "כל הזמן ניסו לחסום אותי אבל לא הצליחו. הפעם לקחו מאות תלונות ואז טוויטר אפילו לא בדק. מעולם לא הפצתי פייק ניוז. גם כשכתבתי משהו, עשיתי את זה על סמך משהו שמישהו אמר. אני לא כותבת דברים סתם".
- ואיך זה מרגיש שהחשבון נחסם? "לפי החגיגות בשמאל זה נראה שאני מאוד מפריעה להם".
- ויש לך חשבון חדש? "כן, יש חשבון חדש ואני לא מתכוונת לעצור. מי שחגג אתמול יחזור היום לדיכאון. בתוך 24 שעות חזרו כמעט 2,000 עוקבים, ואני מאמינה שיחזרו עוד".
- ומה דעתך על השיח ברשתות החברתיות? "תשמע, הוא מכוער. אני לא באה לומר שהוא לא. אני יודעת לגביי, למשל, שמי שמדבר איתי בצורה יפה - אני עונה לו בצורה יפה. מי שעונה לי בצורה מכוערת - אני עונה לו בצורה מכוערת. אני מסתכלת על השיח של השמאל, גועל נפש. אז אם אתם מדברים אליי ככה, אני גם יודעת לדבר ככה ואז זה הופך להיות כמו פינג פונג. ברגע שאף אחד לא עוצר לחשוב קדימה, זה הולך ומקצין".
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
ראש הממשלה נתניהו. "לביבי יש את הסקרים שלו"
(צילום: לע"מ)
- מהסקרים את מודאגת קצת? "לא. סקרים זה מצחיק אותי כי אני יודעת מה זה סקרים מוטים. בבחירות הקודמות הרימו לפייגלין שיהיו לו שמונה מנדטים ולא היו לו. הרימו גם לבנט שהוא מגיע ל-20 מנדטים ולא היו לו, הוא לא עבר את אחוז החסימה. הרימו גם לעוצמה יהודית, ותמיד הורידו לליכוד.
"תאמין לי שלביבי יש את הסקרים שלו. זה ניסיון להגיד לביבי 'תשמע, אל תרוץ לבחירות'. זה הניסיון, אבל זה לא יצלח".
- אולי נצא בקריאה משותפת להוריד את הלהבות? "אני בעד, בואו נתווכח כמה שבא לכם. בלי קללות, בלי טינוף, בלי התנשאות. אתה יודע כמה פעמים קראו לי בוגדת?".
מטוויטר לא נמסרה תגובה לדברים.