חשד לרצח בשפרעם: רמזי ברקיני, גבר בן 59 מריינה, נורה למוות הערב (חמישי) במקום עבודתו - סניף הדואר בשפרעם. תחילה מצבו של ברקיני הוגדר קשה והוא פונה באמבולנס פרטי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. כעבור שעות בודדות מת מפצעיו. המשטרה עדכנה כי פתחה בחקירה, וציינה כי הרקע לאירוע פלילי.
1 צפייה בגלריה
רמזי ברקיני וסניף הדואר שבו נורה למוות. היורה נמלט
רמזי ברקיני וסניף הדואר שבו נורה למוות. היורה נמלט
רמזי ברקיני וסניף הדואר שבו נורה למוות. היורה נמלט
היורה נמלט מהמקום ועד כה לא נעצר חשוד במעשה. לפי הודעת המשטרה, כתוצאה מהירי נפצע גבר נוסף, ומצבו מוגדר קל. הוא מטופל בבית החולים רמב"ם.
בתום הערכת מצב שבה השתתף גם מפקד מחוז הצפון, ניצב שמעון לביא, החקירה הפכה ל"חקירת רצח" והוטלה על היחידה המרכזית צפון. עם קבלת הדיווח על הירי מסרה המשטרה כי "פתחה בחקירה בדבר ירי לעבר עובד סניף הדואר".
"כוחות משטרה נמצאים במקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע, לצד סריקות אחר מבצע הירי ואיסוף ממצאים בזירה". כאמור, עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.
תושב שפרעם שהכיר את רמזי אמר: "מדובר באדם נהדר ומכובד שכולם קיבלו ממנו יחס מדהים וטוב. בעבר עבד בסניף הדואר באזור נצרת ולא מזמן עבר לשפרעם. לצערי רצחו אותו בדם קר". הוא הוסיף: "אין סוף לאלימות והפשיעה בחברה הערבית. גם בדואר וגם בבתים - אין ביטחון. איפה אנחנו יכולים לשבת בלי לפחד שניפגע מירי?".