תושב ירושלים, צעיר בן 25, נעצר בתום מרדף משטרתי לאחר שנהג בפרעות, ללא רישיון ונגד כיוון התנועה. בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה במחוז ירושלים שרדפו אחר הנהג תפסו אותו ועצרו אותו לאחר מרדף. הנהג הועבר לחקירה ובסיומה נכלא. היום (יום ד') הוגש נגדו כתב אישום, בליווי בקשה להמשך מעצרו, על ידי חטיבת התביעות המשטרתית.
במהלך פעילות אותה ערכו בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה בירושלים ביום חמישי האחרון כנגד נהג תושב העיר שאינו הוציא רישיון נהיגה מימיו, הבחינו בחשוד עת נכנס לעיר מכיוון כביש 1 דרך מנהרת הארזים בבירה. השוטרים הורו לנהג לעצור את רכבו אך זה בתגובה החל בהימלטותו תוך נהיגה פרועה שכללה בין היתר נהיגה במהירות גבוהה מאוד ועקיפת כלי רכב שנקראו בדרכו.
3 צפייה בגלריה
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
הסטייה עם הרכב לנתיב הנגדי
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
כתב אישום הוגש נגדו. נעצר בתום המרדף
(צילום: דוברות המשטרה)
בשלב מסוים הוא אף סטה עם רכבו והמשיך בנהיגתו המסוכנת תוך כדי שנסע נגד כיוון התנועה וסיכן באופן ממשי את שאר הנהגים בכביש. תוך כדי סיוע מניידות משטרה נוספות נחסמה דרכו בכיוון הנסיעה סמוך לצומת הגבעה הצרפתית שם השתלטו הבלשים על החשוד שנעצר והועבר לחקירה.
במשטרת ישראל אומרים כי "מדובר בצעיר המסכן באופן בוטה את ציבור משתמשי הדרך תוך נהיגה ברכב מנועי על אף שאיננו מורשה לכך כלל, ואף עושה זאת לא אחת וביודעין".
3 צפייה בגלריה
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
מרדף משטרתי אחרי נהג ללא רישיון
(צילום: דוברות המשטרה)
היום כאמור הגישה חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום בליווי בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו. באישום נכללו הסעיפים הבאים: נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ברכב ללא ביטוח, אי-ציות לשוטר, נהיגה פוחזת של רכב, הפרעה וסיכון לתנועה בנסיבות מחמירות.
כמו כן, כתב האישום כולל בתוכו גם אירוע נוסף בו נמלט מהחוק בשלהי חודש נובמבר השנה עת הגיע עם רכבו אל מחסום עין יעל בירושלים אז לא ציית להוראת השוטר במקום במהלך בדיקתו תוך שהמשיך בנסיעה וכמעט פגע בשוטר.

רכב נגנב מלוד, הנהג בן ה-17 נתפס לאחר מרדף

באותו היום שבו נתפס הצעיר מירושלים במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על רכב שנגנב מלוד ונמלט על כביש 6 לכיוון צפון. באזור מחלף כפר קאסם זוהה הרכב על ידי בלשים ממרחב שרון והתפתח מרדף אחר הנהג, נער בן 17, שנסע בפראות, תוך חציית צמתים ברמזור אדום וסיכון שאר משתמשי הדרך.

סמוך למחלף ניצני עוז איבד הנהג שליטה והתהפך עם הרכב בצידי הדרך. החשוד החל בבריחה רגלית אולם נתפס ונעצר ע"י השוטרים. מדובר בתושב לוד בן 17 בלבד שנעצר לחקירה ומעצרו הוארך בבית המשפט. מחר תגיש הפרקליטות הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו.