1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוסטרציה. במשטרה אמרו כי המעשים בוצעו בזמן שהמטפל מסייע לקשישה בביצוע מקלחת
(צילום: shutterstock)
מטפל בבית אבות ביפו נעצר בחשד שביצע מעשי סדום במטופלת קשישה בת 82. האישה, שפונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, סיפרה על מעשיו לעובדת סוציאלית ששוחחה עמה. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ג') את מעצרו בארבעה ימים.
נציג המשטרה, רס"ר יבגני קפילביץ', אמר בדיון כי "מדובר בתיק חמור בו החשוד תקף קשישה סיעודית בבית אבות וביצע בה מעשי סדום בכמה מקרים". המטפל הכחיש בחקירתו את המעשים.
בחקירה התברר כי לאחר שהקשישה פונתה לבית החולים עם פגיעה בידה, היא סיפרה את הדברים לעובדת סוציאלית ושם עלה לראשונה חשד שהייתה קורבן לתקיפות מיניות. נציג המשטרה אמר כי "הקשישה צלולה ונמצאת בבית האבות בגלל מחלה". במשטרה ציינו כי המעשים בוצעו על-פי החשד במהלך עבודתו של המטפל בבית האבות בזמן שהוא מסייע לקשישה במקלחת ובהחלפת בגדים.
הסנגורית של המטפל, עו"ד פולינה סורין, אמרה כי הוא מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי נהלי המקום לא מאפשרים מגע שלו עם מטופלת ללא אישה נוספת בקרבת מקום. לדבריה, החשוד טוען שהקשישה נפגעה בידה בגלל תאונה עם כיסא הגלגלים.
השופט אור ממון קבע בהחלטתו כי קיים חשד סביר נגד המטפל: "קראתי את עדות המתלוננת אשר נראה כי מוסרת גרסה קוהרנטית ואולם בתיק עדות של עד אחר עולות טענות על רמתה הקוגניטיבית של המתלוננת, שעדיין אינן ברורות דיין".