ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בחנות פירות וירקות ברמת השרון ואת הסרטון מביקורו שם פרסם במדיות החברתיות השונות. בסרטון של הליכוד נשמעים אזרחים אומרים לנתניהו: "כולנו איתך, לא יעזור לך". אבל מה שלא הוכנס לסרטון הליכוד הוא קריאות שתועדו בסרטונים אחרים, ובהם נשמעות קריאות: "עבריין, לך הביתה".
בביקור ב"פינה הירוקה" ברמת השרון נראה נתניהו קונה פיצוחים בחנות ומתעקש לשלם במזומן אחרת, לדבריו, "יפתחו בתיק '9000'". בסרטון של הליכוד נשמעו כאמור אזרחים שאמרו: "איך אתה שורד אתה? איך אתה מצליח לסבול אותם? אוהבים אותך ביבי". לאחר הביקור כתב נתניהו: "אחלה פיצוחים ואחלה שירות. המשיכו לחזק את העסקים הקטנים והמשפחתיים. יחד ננצח את הקורונה".

2 צפייה בגלריה
רה"מ בנימין נתניהו מבקר בסופרמרקט
רה"מ בנימין נתניהו מבקר בסופרמרקט
נתניהו בביקור ברמת השרון


בשבוע שעבר ביקר נתניהו בסטקייה בעיר רמלה. בסרטון שתיעד את צאתו מהמקום, נשמעו קריאות "שימותו כל השמאלנים", מפי כמה מהנוכחים.
גורמים בסביבת נתניהו אמרו שהסיור נועד כדי לעודד ולחזק עסקים קטנים, והבהירו שראש הממשלה כלל לא שמע את הקריאות המדוברות: "נתניהו לא שמע את הקריאות החריפות שנשמעו בצאתו מהמקום. במהלך הסיור הוא כן שמע אמירה אחרת שקשורה להפגנות ופחות קיצונית, וביקש מתומכיו להפסיק", אמרו.
מאוחר יותר כתב נתניהו: "שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים. אצלי זה עקבי - אני מגנה הסתה ואלימות מכל צד שהוא. לא מחוץ לביתי בהפגנות השמאל ולא ברחוב. אנחנו חייבים להתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה. אני מצפה מיאיר לפיד, איימן עודה ומנהיגי השמאל לגנות את ההסתה והאיומים לרצח בהפגנות שהם מובילים נגדי".