בתיעוד דרמטי שהופץ בימים האחרונים והפך רק עתה לוויראלי נראה עובר אורח מציל פעוט שאמו נאלצה לזרוק אותו מדירה בוערת, בבניין מגורים בעיר פיניקס שבאריזונה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק החוץ
השריפה התרחשה ב-3 ביולי, ולפי הדיווחים מארה"ב נספתה בה אם המשפחה רייצ'ל לונג, שנאבקה בלהבות כדי להציל את פעוטה בן ה-3 ג'יימסון, וגם את בתה בת ה-8 רוקסי.
3 צפייה בגלריה
אישה זרקה ילד מ דירה בוערת שריפה אש ב פיניקס ארה"ב
אישה זרקה ילד מ דירה בוערת שריפה אש ב פיניקס ארה"ב
"הרגל נפגעה, אבל הכי חשוב שהראש נשמר בטוח". מתוך התיעוד
בסרטון נראית האישה משליכה את ג'יימסון הקטן לקול קריאותיהם של עוברי האורח לעשות כן כדי להצילו מהלהבות. אדם שנמצא ממש מתחת לדירה בקומה השלישית נראה כמתכונן לתפוס אותו, אך עובר אורח אחר מזנק לידו ומצליח לתפוס את הילד בשנייה האחרונה ממש.
בארה"ב מדווחים שאותו גיבור שהציל את ג'יימסון הוא לוחם במארינס לשעבר שבתקופת לימודיו בתיכון היה שחקן פוטבול. "אנשים צרחו 'יש ילדים למעלה' וקראו לזרוק את הילדים למטה", סיפר פיליפ בלנקס בן ה-28 לערוץ הטלוויזיה המקומי WWMT.
"ראיתי בחור אחר שעומד שם ומתכונן לתפוס את הילד, אבל לא היה נראה שהוא עומד לעשות את זה, אז קפצתי מולו. הדרך שבה תפסתי אותו פגעה לו ברגל, אך הדבר הכי החשוב הוא שהראש שלו היה בטוח", הוסיף בלנקס.
לדברי עובר האורח, הגיבורה האמיתית היא אם הילדים שנספתה. "היא הגיבור האמיתי, לא אני", הוא אמר לכלי תקשורת אחר, Arizona's Family. "היה לה הכוח והאומץ להוציא אותם החוצה – זה עוצמתי. להיות בסיטואציה כזו ועדיין לדאוג לחיים, לא שלך, זה מראה על הכוח שלה. היא לוחמת".
כאמור, האם בת ה-30 נספתה בשריפה. בני משפחתה של רייצ'ל לונג סיפרו לתקשורת המקומית כי גם כאשר עלתה בעצמה בלהבות היא חזרה לדירה כדי להציל את הבת השנייה שלה רוקסי, אך לא יצאה בחיים. עובר אורח אחר ששבר את דלת הדירה הציל את הבת.