בן 95 שחי בבית אבות בקולורדו נעצר אתמול (יום ד') בחשד לרצח מדרגה ראשונה. הוא ירה למוות בעובד בבית האבות, שלפי המשטרה ייתכן שהיה חייב לו כסף.
הירי היה בסביבות 07:00 בדיור מוגן בלפאייט בקולורדו, כ-35 ק"מ מהעיר דנבר. בריאן רוסיפג'לה, סגן מפקד המשטרה המקומית, סיפר שהרצח היה כשהקורבן הגיע לעבודה. העובד, גבר בשנות ה-40 לחייו, היה אחראי התחזוקה בבית האבות. כשנכנס ללובי התעמת איתו הדייר הקשיש בן ה-95. הדייר, אוקי פיין, שלף אקדח וירה בראשו של העובד.
4 צפייה בגלריה
לפאייט קולורדו ארה"ב רצח ב דיור מוגן בית אבות
לפאייט קולורדו ארה"ב רצח ב דיור מוגן בית אבות
מחוץ לבית האבות שבו היה הרצח
(צילום: AP)
לפחות שני אנשים ניסו לסייע לעובד אחרי הירי. פיין כיוון את האקדח לעברם ואיים עליהם, ואז חזר למתחם המגורים. כשהשוטרים הגיעו למקום הוא לא ניסה להתנגד למעצר. "כל מה שאנחנו יודעים כרגע זה שזה היה כביכול בגלל כסף", אמר סגן מפקד המשטרה על המניע לרצח. העובד שנורה הועבר במצב אנוש לבית החולים, ושעות לאחר מכן נקבע מותו.
בהודעת הדיור המוגן נמסר שההנהלה תספק לצוות ולדיירים ייעוץ בעקבות האירוע הטרגי. לא ברור איך פיין שהה במתחם עם נשק: ההנהלה מסרה שהמדיניות שלה אוסרת על החזקת נשק בשטח בית האבות. פיין גר בבית האבות בקולורדו מאוקטובר 2019. הקורבן עבד במקום שמונה שנים, ולפי ההנהלה היה אהוב מאוד על הדיירים והעובדים.