הקטל בכבישים לא נפסק: תושב בוקעתא ברמת הגולן, בן 61, נהרג הבוקר (שבת) בתאונת דרכים, בשטח חקלאי סמוך ליישוב. הטרקטור שבו נהג התהפך בשטח, והוא נלכד מתחתיו ונפצע באורח אנוש. צוות רפואה שהגיע לזירה קבע את מותו בשטח. שוטרים הגיעו לזירה ובודקים את נסיבות התאונה.
התאונה הקטלנית הזו מגיעה במקביל לארבע תאונות נוספות במהלך הבוקר והלילה, שבהן נפצעו קשה ארבעה בני אדם. בתאונה הלילה בכביש 6 לכיוון צפון, בין יקנעם למחלף העמקים, נפצע קשה רוכב אופנוע מפגיעת רכב. במשטרה ציינו כי הרוכב הינו שוטר במשמר הגבול, בן 27 מהכפר חוואלד שבגליל התחתון, והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. עוד נמסר כי אלמונים שעברו בזירת התאונה גנבו את נשקו, ובמשטרה הבטיחו להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה כדי לתפוס אותם.
בתאונה אחרת, בכביש 25 סמוך לצומת הערבה, הייתה מעורבת משאית, ולפי המשטרה שני בני אדם נפצעו בה, אחד באורח קשה והשני באורח בינוני. מתחקור ראשוני של השוטרים שהגיעו למקום עולה חשד לתאונת דרכים עצמית. בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בבדיקה.
בתאונה שלישית באזור הקריות נפצע קשה ילד בן 8, תושב השטחים. הוא נפגע מרכב בכביש 70 סמוך לצומת אבליים (אעבלין), ומבדיקה ראשונית עולה שהנהג, בן 29 מדיר אל אסד, פגע בילד ששוטט בכביש שלא במעבר חצייה באזור הצומת. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. השוטרים עיכבו את הנהג לחקירה. בוחן תנועה חוקר את נסיבות התאונה.
בשבועות האחרונים התגברה התופעה של ילדים תושבי השטחים, שעומדים בצמתים ברחבי הצפון, בעיקר בגליל המערבי, ומוכרים מוצרים שונים לנהגים. המשטרה עשתה בעבר מבצעים להרחקת הילדים והחזרתם לשטחים, אולם התופעה לא פסקה.

הבוקר נפצע קשה רוכב אופנוע נוסף, גבר כבן 30, בתאונה עם מכונית בעיר חולון. במד"א מסרו כי הדיווח על התאונה ברחוב פרופסור משה שור בעיר התקבל בסביבות השעה 09:40, וחובשים ופרמדיקים פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. הפצוע סובל מחבלה רב-מערכתית, ומורדם ומונשם.
התאונות הקשות הללו מגיעות אחרי התאונה הקטלנית אמש בעמק יזרעאל, בכביש 722 לצפון, שבה התנגשו מכונית פרטית וג'יפ משפחתי. בתאונה נהרגו נהג המכונית, תושב יקנעם כבן 35, ותינוק שהיה בג'יפ המשפחתי. אביו, אמו ואחותו בת ה-4 של התינוק נפצעו בתאונה באורח בינוני. השלושה נותחו הלילה בבית החולים רמב"ם בחיפה. האב מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ, האם במחלקה אורתופדית, והבת הפעוטה במחלקת טיפול נמרץ, בבית החולים לילדים רות.
ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "סוף השבוע הקטלני הוא המשך ישיר לשנת 2021 שעלולה להסתיים כשנה הקטלנית ביותר בעשור האחרון. תאונה רודפת תאונה ובכל יום נהרג עוד אדם ועוד משפחה מתווספת למשפחת השכול. מה עוד צריך לקרות כדי שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יתעוררו משנת הקורונה ויבינו שאנחנו במצב חירום?".
הוא הוסיף: "הנתונים הקשים מחייבים פעולות נחרצות ומהירות כעת. חייבים להחזיר את הכסף שנלקח מהבטיחות של כולנו. יש להעביר תקציבים לטיפול בקטעי הכבישים האדומים ומוקדי הסיכון, להוסיף ניידות, להתמקד באוכלוסיות פגיעות ובעיקר לקחת אחריות ולשים את הצלת החיים בראש סדר העדיפויות של המשרד הממשלה החדשה. אסור לנו לקבל את המצב בשוויון נפש כאילו מדובר בגזירה משמיים".