גבר אוסטרלי שנעדר במשך 18 יום בשטחי הבר של אוסטרליה שרד במשך כל הזמן הזה משתיית מי סכר ומאכילת פטריות. כך מסרו אתמול (יום א') הרשויות במדינת המחוז קווינסלנד, עם חילוצו של האיש בן ה-58.
רוברט וובר נעלם ב-6 בינואר לאחר שיצא עם כלבו ממלון בעיירה קילקיבאן, כ-200 ק"מ צפונית לעיר הבירה של קווינסלנד, בריזבן. במשטרת קווינסלנד אמרו כי מכוניתו של וובר נתקעה בדרך לא-מוכרת, וכי וובר נשאר במכונית עם כלבו במשך שלושה ימים, עד שאזלו לו המים.
1 צפייה בגלריה
רוברט וובר אוסטרלי ש חולץ מ סכר ב אוסטרליה אחרי 18 ימים שבהם חי על פטריות
רוברט וובר אוסטרלי ש חולץ מ סכר ב אוסטרליה אחרי 18 ימים שבהם חי על פטריות
רוברט וובר לאחר החילוץ. 18 ימים על פטריות
(צילום: EPA)
"הוא עזב ברגל ואיבד את דרכו", אמרו במשטרה, וציינו כי הוא נשאר סמוך לסכר שאליו נקלע באזור. "הוא שרד בשינה על הקרקע, בשתיית מי הסכר ובאכילת פטריות", נמסר עוד.
הרשויות באוסטרליה פתחו במבצע חיפושים נרחב אחר וובר, שבו השתתפו גם כוחות אוויריים, אולם לאחר שבוע הוחלט להפסיק את החיפושים. לפי רשת ABC האוסטרלית הוא אותר בסופו של דבר, אתמול, על ידי פוליטיקאי מקומי שחלף במקום עם אשתו, במרחק של שלושה ק"מ מהיכן שאותרה מכוניתו של וובר.
"הוא ישב מתחת לעץ ליד הסכר ונופף לנו", אמר טוני פרט, שחבר בבית הנבחרים המקומי של קווינסלנד. "עברנו ליד הסכר הזה כמה פעמים בשבוע האחרון, וכשראינו אותו שם זה פשוט היה מדהים למדי". במשטרה המקומית ציינו כי לא ברור מה עלה בגורלו של הכלב, שלא אותר.