ספיר בנדה, צעיר בן 25 בן קיבוץ מגידו, הוא ההרוג בתאונת הקורקינט החשמלי בתל אביב הבוקר (יום ג'). בנדה נמצא ללא רוח חיים ליד הקורקינט שעליו רכב, ומתחזקת ההערכה כי מדובר בתאונה עצמית - ולא בתאונת פגע וברח כפי שחשדו חוקרי המשטרה קודם. הוא הובא למנוחות הערב בקיבוץ מגידו.
2 צפייה בגלריה
ספיר בנדה
ספיר בנדה
ספיר בנדה
בני משפחתו של ספיר פרסמו הודעה ובה ביקשו מעדי ראייה לתאונה ליצור קשר עם המשטרה או המשפחה. "ספיר בנדה, אהוב ליבנו, נלקח מאיתנו בטרם עת. צעיר, חכם, מוכשר, תאב חיים, כל החיים עוד לפניו. טוב לב, אהוב על כולם, מוזיקאי מוכשר, שהשאיר בחייו הקצרים חותם על כל כך הרבה אנשים. חלם להתפתח בתחום המוזיקה, למד בתל אביב מוזיקה. השאיר אחריו אם ואב, אח ואחות, סבים וסבתות ומאות חברים כואבים והמומים", אמרו בני המשפחה.
בנדה, שנולד וגדל במגידו, למד מוסיקה במכללת BPM בתל אביב. בוחני התנועה של המשטרה ממשיכים בחקירת התאונה הקטלנית שאירעה בפינת הרחובות יהושע בן נון וז'בוטינסקי, אולם כאמור, מסתמן לפי שעה כי מדובר בתאונה עצמית.
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב, הבוקר
(צילום: מוטי קמחי)
במקביל, בנשר נטמן היום נער כבן 17, שנפצע באורח קשה בתאונה בערב יום הזיכרון בשבוע שעבר. הוא הובהל לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, ושם היה מאושפז עד שנפטר אתמול.
מהמשטרה נמסר כי רכב פרטי, נהוג בידי תושב רכסים כבן 41, פגע בנער במהלך נסיעה בדרך משה דיין, בין דרך בר יהודה לכיוון אוניברסיטת חיפה. התאונה אירעה בצומת מרומזר, אך עדיין אין ממצא חד משמעי בדבר נסיבות התאונה. קצין משטרה ביצע שימוע לנהג, שנפצע באורח קל, ורישיונו נפסל ל-60 יום. בסיום החקירה, ככל הנראה בסוף שבוע הבא, יועבר התיק לבחינת הפרקליטות.