נרצח זמן קצר לפני חתונת בנו: יזן גאבר, תושב כפר עקב, הואשם ברצח עאזי מהלווס בחודש שעבר. מכתב האישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים, עלה כי שלושה חודשים לפני הרצח רכש גאבר רובה מסוג M-16 ב-50 אלף שקל, והחליט לרצוח את מהלווס על רק סכסוך בין השניים.
הרצח אירע ב-26 ביולי בצהריים. גאבר נסע עם נשקו הטעון ברכבו, יחד עם שני אחייניו. הוא הבחין במהלווס, שהיה בדרך הביתה עם אשתו ובתו מקניות לקראת חתונת בנו, ירה באוויר כמה פעמים ונמלט מהמקום. מהלווס, שהתרגז על גאבר, נכנס לרכבו והחליט לרדוף אחריו.
תוך כדי הנסיעה, רכבו של גאבר נחסם על-ידי רכב אחר, והוא פתח באש מהחלון תוך כדי צעקות על הנהגת שחסמה את דרכו. גאבר יצא מרכבו כשהוא אוחז בנשק, ומהלווס התנגש ברכבו בעוצמה שהביאה לפתיחת כריות האוויר. אז כיוון גאבר את נשקו לעבר מהלווס וירה בו כמה פעמים. בשל הבהלה שהתעוררה ברחוב, כמה מעוברי האורח תפסו מחסה וניסו לברוח מהזירה.
מיד לאחר האירוע, נמלט גאבר מהכפר יחד עם בני משפחתו, ושהה במשך יומיים אצל קרובי משפחתו במחנות הפליטים שועפאט וענאתה עד שהסגיר את עצמו.
מכתב האישום שהוגש על-ידי עורכת הדין נועה עזרא-רחמני מפרקליטות מחוז ירושלים, עלה כי גאבר אף שבר את כרטיס הסים של הטלפון הנייד שלו כדי לטשטש את עקבותיו ולהקשות על הרשויות לאתרו. בין העבירות הנוספות שיוחסו לו: ירי מנשק חם באזור מגורים, עבירות נשק ועוד. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים.