ארבעה נערים בני 14 ו-15 נאשמים בתקיפה אלימה של נער בן גילם בשבוע שעבר ברחובות. בכתב האישום שהוגש נגדם היום (חמישי) לבית המשפט לנוער בראשון לציון, מיוחס לנערים, כל אחד לפי חלקו, שורת עבירות, בהן תקיפת קטין, איומים, קשירת קשר לפשע, תקיפת קטין בצוותא ותקיפה לשם גניבה. שמותיהם של הנאשמים אסורים בפרסום מפאת גילם. תיעוד התקיפה קשה לצפייה.
התקיפה אירעה ב-29 ביולי, ובימים שלאחר מכן הופץ התיעוד שלה ברשתות החברתיות. סרטון המתעד אותה פורסם לאחרונה. לפי הפרקליטות, אחד הנאשמים היכה את הנער באגרופים, בעט בירכיו וסטר לו, וכן איים שיפגע בו אם יספר על שהתרחש.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
הנער זועק מכאבים על הקרקע, הנערים ממשיכים לבעוט בו
נער נוסף נאשם בכך שקשר עם אחד מחבריו קשר לתקיפה, ולשם כך ביקש מנער אחר להזמין את הקורבן לרחוב בעיר. הנער שהזמין את הקורבן פגש אותו בביתו, וליווה אותו למקום התקיפה בזמן שחבריו הסתתרו שם.
עם הגעתם, אחד הנערים בעט בחוזקה ברגלו של הקורבן שנפל ארצה, והנאשמים שהסתתרו יצאו ממחבואם והחלו לקפוץ עליו ולבעוט בכל חלקי גופו בעודו שוכב וזועק מכאבים.
בשלב מסוים, אחד הנאשמים דרש מהקורבן לרוקן את כיסיו תוך כדי שאחז בראשו, ולקח ממנו מצית ואוזניות. בכל אותה העת, הביט אחד הנאשמים בחבריו מהצד, חיזק אותם ותיעד את התקיפה תוך כדי שאמר "זה מה שקורה למי שמתעסק". בתום האירוע, איימו הנאשמים על המתלונן שאם יספר על האירוע, ידקרו אותו.
אימו של המתלונן אמרה ל-ynet בעקבות הגשת כתב האישום כי למרות ההקלה, היא עדיין חוששת לשלומו של בנה. "אני חוששת שהם ישלחו מישהו אחר", אמרה האם. "המחשבה שלי היום היא לעזוב את העיר כי אני מפחדת מנקמה, אני מאמינה שיהיה לזה המשך".
עו"ד שלומי ביזק, המייצג את הנער, אמר כי "אני שמח ומודה לחוקרת שניהלה את החקירה בזריזות וביעילות. לאחד מהנאשמים יש אישום נוסף על אירוע שקדם לתקיפה. המקרה הזה מקומם אותי באופן אישי, לא יכולתי להישאר אדיש לסרטון הזה ואני אדאג שימוצה עם התוקפים את מלוא הדין".