עימות אלים שתועד במצלמות אבטחה הוביל לכתב אישום נגד תושב נתניה, שתקף בעל חנות בעיר, בן 74, אחרי שהעירו לו כי לא עטה מסכה. בעל החנות איבד את הכרתו ואושפז.
הנאשם הוא טספהון אלמיהו, בן 46 מנתניה, שהגיע בשבוע שעבר לחנות בעיר כשבידו בקבוק בירה. בעל המקום הודיע לו שלא יוכל להיכנס בעודו שיכור, ובתגובה אמר לו אלמיהו, לפי כתב האישום: "אני אראה לך מה זה, אני גבר. למה אנחנו מאותה עדה, תלך מפה".
עוד לפי האישום שהוגש היום (ב') בבית משפט השלום בפתח תקווה, כשהגיעה אשתו של בעל החנות החל הנאשם לקלל אותה ואיים כי יאנוס אותה, ועל בעל החנות איים כי יהרוג אותו.
בעקבות האירוע עוכב אלמיהו לחקירה ובסיומה שוחרר. מעט אחר כך, הוא הגיע לחנות אחרת וסמוכה, בעודו תחת השפעת אלכוהול. עובדת בחנות ביקשה ממנו לעזוב בגלל היותו שיכור וכן מפני שלא עטה על פניו מסכה. אלמיהו לא נענה, והיא הזעיקה את בעל החנות, בן 74.
האיש המבוגר דרש מאלמיהו לעזוב, אך זה התעקש, ובעל החנות דחף אותו אל עבר דלת הכניסה. אלמיהו החל לתקוף את בעל החנות עד שנפל על הרצפה. כתוצאה מכך הוא איבד את הכרתו, פונה לבית חולים ואושפז עם חשד לדימום מוחי.
נגד הנאשם נטען עוד כי המתלוננים חוששים ממנו. "אומנם מדובר בנאשם נעדר עבר פלילי, אך מחומר בראיות עולה כי מדובר בנאשם שחוזר ושב לאותו רחוב, מאיים ותוקף אזרחים שונים בגין עניינים של מה בכך ואף בצורה חמורה וללא כל סיבה נראית לעין", נכתב במסמכי התביעה.
בחקירתו הכחיש אלמיהו את האיומים והודה רק כי "דחף" את המתלונן וגרם לו ליפול על הרצפה. התביעה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים.