1 צפייה בגלריה
מונית ישראלית אילוסטרציה
מונית ישראלית אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום : shtterstock)
נהג מונית מירושלים בשנות ה-40 לחייו נעצר ביום חמישי בחשד שאנס צעירה תושבת העיר. על פי החשד, בליל יום רביעי אסף הנהג בשכונת תלפיות את הצעירה, שביקשה לנסוע לביתה - אך בניגוד לרצונה הוא נסע לכפר בית ג'אלה הסמוך לבית לחם, שם אנס אותה.
מהפרטים שפרסם לראשונה כתב mynet בירושלים לירן תמרי עולה כי בחקירתו טען החשוד שהצעירה ביקשה לקנות וודקה, ושהוא לקח אותה לבית לחם לבקשתה. בנוסף, איתרה המשטרה סמים בתא המטען של המונית.
בדיון בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים. "המתלוננת ביקשה לקחת מונית, החשוד אסף אותה ולדבריה נסע לבית ג'אלה שבאזור בית לחם, שם ביצע בה את זממו. היא טוענת שהוא אנס אותה", אמר נציג המשטרה בדיון, רס"ב סלומון דסטה. "במונית נתפס חומר החשוד כסם. לפי דברי המתלוננת, החשוד אף הציע לה לעשן". נציג המשטרה הוסיף כי על פי חומרי החקירה, "לא קיימת היכרות קודמת ביניהם".
סנגורו של החשוד, עו"ד מאהר חנא, אמר בדיון: "החשוד טוען שמדובר בבחורה שעלתה למונית בשכונת תלפיות וביקשה לקנות וודקה. במהלך הנסיעה, המונית עברה במחסום משטרתי והיא לא התלוננה בפני השוטרים שעמדו שם, למרות שאין מחלוקת על כך שישבה במושב אחורי והייתה יכולה לצאת ולבקש את עזרתם".
שופטת בית משפט השלום בירושלים, ג'ויה סקפה-שפירא, החליטה להאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים בחשד לאונס, החזקת סמים לצריכה עצמית והפרת הכרזת שטח צבאי סגור - כניסה לשטח A, המצוי בשליטה אזרחית וביטחונית של הרשות הפלסטינית, והכניסה של ישראלים אליו אסורה לפי צו אלוף פיקוד מרכז.
השופטת כתבה בהחלטתה: "תלונתה של המתלוננת מקימה חשד סביר למיוחס, וישנו חיזוק מסוים לחשד זה. עם זאת, ישנן מספר תהיות העולות מתוך גרסת המתלוננת עצמה והתנהלותה".