מילד בן ארבע מדימונה מת הערב (יום ב') לאחר שככל הנראה נשכח במכונית. הוא הובהל במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך כדי פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שוטרים הוזעקו למקום כדי לבדוק את נסיבות המקרה. לפי עדויות של שכנים, הילד שהה במכונית במשך כשעתיים.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בדימונה
זירת האירוע בדימונה
זירת האירוע בדימונה
(צילום: דן בונבידה)
מהמשטרה נמסר כי דיווח על ילד שכנראה נשכח במכונית התקבל במוקד המשטרה. "הילד טופל במקום ועל פי גורמי הרפואה נמצא במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. כוחות משטרה נמצאים במקום ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע", מסרו במשטרה.
הילד חולץ מהמכונית, והועבר לבית סמוך. הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 19:18 ובעקבותיו הוזעקו חובשים ופרמדיקים שהעניקו לילד טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה.
חובש בכיר במד"א, יונתן איפרגן, סיפר: "הגעתי למקום וסימנו לי להיכנס לתוך בית. ראיתי את אחד השכנים מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד 101 של מד"א. התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות וחיברתי את מכשיר המפעם (דפיברילטור). צוות הטיפול נמרץ שהגיע למקום המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וקירור עם מגבות ומים ופינו את הילד לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
פורסם לראשונה: 20:08, 20.07.20