1 צפייה בגלריה
רכב פלסטיני נפגע מאבנים בשומרון
רכב פלסטיני נפגע מאבנים בשומרון
רכב פלסטיני שנפגע מאבנים בשומרון
(צילום: הסהר האדום)
ארבעה צעירים יהודים נעצרו הבוקר (יום שני) בחשד לפשעי שנאה (המוכרים גם בשם "תג מחיר) שהתרחשו לאחרונה. תחילה נעצרו שלושה מהם בידי שוטרים מהיחידה המרכזית במחוז יהודה ושומרון והועברו למתקן שב"כ בבית המעצר קישון. מעצרם הוארך היום בבית המשפט בנצרת. שעות ספורות לאחר מכן נעצר חשוד נוסף - אב לארבעה מהשומרון. רכבו הוחרם והוא יובא מחר לדיון בעניינו בבית משפט השלום בנצרת.
מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בנצרת את מעצרם של שלושת העצורים מהבוקר: מעצרו של אחד מהם הוארך בשמונה ימים ומעצרם של שניים נוספים הוארך בשבעה ימים. עו"ד אברהם סופר, המייצג את החשודים מטעם ארגון "חוננו", מסר כי בכוונתו לערער על ההחלטה להאריך את מעצרם לבית המשפט המחוזי.
כמו כן, עם ההחלטה להאריך את מעצרם של השלושה הוציאה המשטרה צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה ועל פרטים שעלולים לזהות אותם.


במהלך החודשים האחרונים התרחשו לא מעט אירוע תג מחיר ביהודה ושומרון ובין היתר הושלכו אבנים לעבר רכבים פלסטיניים ונגרם נזק לרכוש פלסטיני. במהלך כל אותם אירועים לא נעצרו חשודים.
רק בסוף השבוע הוצת רכב פלסטיני בכפר קוסרא שבבנימין. במהלך החודש האחרון נפגעו מספר פלסטינים מיידויי אבנים שהתרחשו בשולי המחאות בגין מותו הטרגי של הנער אהוביה סנדק בדצמבר האחרון.
פורסם לראשונה: 17:52, 15.02.21