ארבעה צעירים עוכבו היום (שישי) לחקירה בעקבות קטטה שפרצה במלון לאונרדו פלאזה שבים המלח. נסיבות האירוע האלים, שתועד והופץ ברשתות החברתיות, נמצאות בבדיקה משטרתית.
הקטטה נחקרת בתחנת המשטרה בערד. בתיעוד נראו הצעירים סמוך לשפת הבריכה כשהם מתנפלים אחד על השני באגרופים ומשליכים כיסאות פלסטיק ושולחנות בזמן שהמציל מנסה להפריד ביניהם. ברקע הסרטון, נשמעו צעקות הנופשים ההמומים שהבחינו בקטטה. מהמלון נמסר בתגובה כי "אנו מצרים על הקטטה שהתפתחה היום בשטחי המלון. התקרית הועברה לטיפול המשטרה".
בשבוע שעבר תועדה קטטה חמורה בין צעירים מבית"ר עילית לעובדי ניקיון בחוף כורסי שבכינרת. לפי טענת העובדים, הקטטה לאחר שהעירו לצעירים על השמעת מוסיקה בקול רם, דבר האסור בחוף, ואלה תקפו אותם באלימות. איש מהמעורבים בסופו של דבר לא נזקק לטיפול רפואי, וכולם שוחררו בתום חקירתם.
באיגוד ערים כינרת, המפעיל את החוף, אמרו כי מדובר במקרה חמור שאירע סמוך לחצות. "עובדי קבלן לניקיון, בני מיעוטים, ביקשו מחבורת בחורים שנפשו בחוף, לסגור את המוסיקה הרועשת", נמסר מהאיגוד. "מאחר וזהו חוף שקט, חל איסור על השמעת מוסיקה".

4 צפייה בגלריה
חבורת נערים תקפה עובדי קבלן בחוף כורסי בכינרת
חבורת נערים תקפה עובדי קבלן בחוף כורסי בכינרת
הקטטה בחוף קורסי שבכינרת
באיגוד טענו כי חלק מהצעירים היו שתויים, ובעקבות ההערה הם התנפלו באלימות על עובדי הניקיון. "הם צעקו 'מוות לערבים', ריססו אותם בגז פלפל והשליכו אבנים על העובדים, על אנשי צוות החוף ועל טנדר שחנה בסמוך למשרד החוף, אליו הייתה רתומה עגלה לאיסוף האשפה".
במצלמות האבטחה של החוף תועדו עשרות בני אדם שנוהרים לאזור הקטטה, כשחלקם – כך נראה – אוחזים במקלות או מרימים אבנים מצדי הדרך. המשטרה שהוזעקה למקום פיזרה את הקהל, ועיכבה לחקירה שני צעירים מבית"ר עילית ושלושה עובדי ניקיון מדבוריה.

בתחילת החודש נפצעה באורח בינוני נערה בקטטה בבריכה במועצה אזורית מרחבים. הנערה סיפרה כי "התוקפים היו שיכורים מתים, והתחילו לריב בצד אחר של הבריכה. אחרי שהפרידו כוחות, הם באו עם סכינים ובקבוקים והתחילו לנפץ על אנשים. חטפתי בקבוק בפנים, ובחלק העליון של הגוף". כתוצאה מהפציעה היא נאלצה לעבור ניתוח.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום