חסן שעלאן, כתב ynet ו"ידיעות אחרונות" שמטען חבלה התפוצץ בסוף השבוע בביתו, סיפר היום (ראשון) לאולפן ynet: "המצב מאוד חמור. עדיין מנסים לחסל אותנו ועד עכשיו לא יודעים למה ומי עשה את זה".
שעלאן, שמטען החבלה התפוצץ בלילה שבין חמישי לשישי בביתו החדש בבאקה אל גרבייה, הוסיף: "אנחנו לא מקבלים שום איומים, לא התרעות ואף אחד לא אומר לנו מי עשה את זה. כרגע אני מחכה שהמשטרה תגיע לפושעים האלה. אני נמצא במקום בטוח". המטען שהונח במקום גרם לנזק בקומה הראשונה והשנייה בבית. חסן ומשפחתו לא שהו בבית, אליו היו אמורים לעבור בחודש הבא, ולא היו נפגעים. פיצוץ עז נשמע ברחבי העיר, גם בשכונות מרוחקות מהבית.
3 צפייה בגלריה
חסן שעלאן בביתו ההרוס
חסן שעלאן בביתו ההרוס
חסן שעלאן בביתו ההרוס
3 צפייה בגלריה
 הנזק בבית
 הנזק בבית
הנזק בבית
-מתי ואיך אתה מבין שיש מטען בבית שלך? "תשמע, אלה אנשים שבאו לרצוח. אני ואשתי היינו צריכים להיות בבית החדש שעה לפני. היה אירוע ובגלל הילדים שביקשו לאכול פיצה, איחרנו ולא הגענו בזמן. אם היינו שם, היו רוצחים אותנו. זה מטען שכמעט הרס את כל הבית ויכול היה להרוג עוד שכנים. אני לא יודע מה הם רוצים ממני. גם תושבים שגרים ביישובים סמוכים שמעו את הפיצוץ.
"אין לנו חיים, זה מאוד קשה. אני רק רוצה עכשיו לשמור על המשפחה שלי. אישית זה לא מרתיע אותי. אני ממשיך בעבודה ויוצא, אין לי שום בעיה. אבל הפחד הוא על המשפחה שלי. הילדים שלא הולכים לבית הספר, שמפחדים לנסוע איתי ברכב. שואלים אותי 'אבא אנחנו יכולים לישון? היום פוגעים בנו?'. זה לא קל. אשתי והילדים בוכים".


3 צפייה בגלריה
חסן וילדיו נוח וחוסאם
חסן וילדיו נוח וחוסאם
"זה לא קל, אשתי והילדים בוכים". חסן עם ילדיו
חסן העריך כי הנחת המטען קשורה לעבודתו העיתונאית. "זה קשור רק לעבודה ואני לא יודע מי כועס עליי. אם מישהו כועס עליי, בבקשה, שיפנה אליי ונפתור את הבעיה. אבל שיעזבו אותנו. אני פותח את הטלפון ומייחל לקבל איום, איום אחד. אני רוצה שיאיימו עליי רק בשביל לדעת מי מחפש אותי. זה דבר מוזר. אני מסקר הרבה אירועים ובדרך כלל שואלים על הרקע. אבל אין לי מושג".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה פתחה מיד בחקירה שעודנה מתנהלת, במהלכה ייבחנו כלל כיווני החקירה כמקובל. מטבע הדברים אנו מנועים לפרט אודות חקירות מתנהלות אולם נדגיש כי במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה את האירוע קל וחומר כשזה מופנה כלפי עיתונאים ואנשי תקשורת על רקע ביצוע תפקידם. על כן יעשו כלל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין עם המעורבים".
חסן, התגובה הזאת איכשהו מרגיעה אותך, מנחמת? "שום דבר לא מרגיע אותנו. מה זה מרגיע אותנו? אני רוצה תוצאות, לא רק תגובות. יש מצלמות אבטחה, רואים את האנשים שנכנסו לתוך הבית. רואים את האופנוע. לקחו את כל המצלמות וגם אנשים משתפים פעולה, אומרים שראו. גם אני אמרתי את כל מה שיש לי. אף אחד לא יכול לעזור לי בנושא הזה חוץ מהמשטרה, היא צריכה להגיע לאנשים".