1 צפייה בגלריה
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה רופא שיניים בן 39 מחולון בחשד שהוא וחברו נפגשו עם אישה במרפאת השיניים, שם סיממו אותה וביצעו בה מעשים מגונים. בהמשך, כך על פי החשד, סחטו השניים את האישה ואיימו עליה כי אם לא תשלם להם אלפי שקלים, הם ישלחו סרטונים ותמונות של המעשים לקרוביה וחבריה. השניים חשודים בעבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית וסחיטה באיומים.
נציג המשטרה רס"ב ניר מלכה ביקש היום (חמישי) מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של הרופא בעשרה ימים ואמר כי "הקורבן הגיעה למרפאת השיניים כדי להעביר ערב של שתיית אלכוהול עם החשוד ועם חשוד נוסף. על פניו בוצעו עבירות חמורות תוך שימוש בחומרים מטשטשים, במטרה לבצע עבירות מין בקורבן וביצוע סחיטה באיומים של השתלשלות הבילוי המשותף".
בחקירתו טען הרופא שהוא לא מכיר את המתלוננת, וכי היא הגיעה למרפאה בעקבות היכרות בינה לבין חברו, שנעצר הבוקר. סנגורו, עו"ד איגור יוטקין, אמר: "מרשי טוען שלא היה ולא נברא. מדובר בחשוד נטול עבר פלילי, רופא שיניים נורמטיבי לחלוטין".
השופט עמית יריב האריך את מעצרו של רופא השיניים בשבעה ימים וקבע כי "לא זו בלבד שקיים חשד סביר ברמה הנדרשת בשלב זה לשם הארכת מעצרו של החשוד, אלא שצירוף של גרסת המתלוננת עם גרסתו של החשוד עצמו יש בה כדי לקשור אותו לביצוע העבירות המיוחסות, מקימה חשד סביר ברמה גבוהה מזו הנדרשת בשלב ראשוני זה".