שידור ישיר מכנס ynet ו"ידיעות אחרונות"


פחות משלושה שבועות לפני הצלצול הראשון, מיליוני תלמידים, הורים ומורים שואלים את עצמם - מה יקרה ב-1 בספטמבר? שר הבריאות יולי אדלשטיין לא שולל את האפשרות שרמת התחלואה תשפיע על 1 בספטמבר ביישובים שונים. בראיון מיוחד לקראת הכנס הווירטואלי של ynet ו"ידיעות אחרונות", אמר השר כי הוא מאמין שהגנים והכיתות הנמוכות הם המפתח להמשך תפקוד המשק.
מקבלי ההחלטות המרכזיים יענו על השאלות הבוערות, ומלבד אדלשטיין יתארחו באולפן לראיונות אחד-על-אחד גם שר החינוך יואב גלנט, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס.
בפאנל הראשון, שיעסוק בשאלה איך בדיוק ייראו הלימודים בשנה הקרובה, ישתתפו בין היתר מנכ"ל משרד החינוך היוצא, שמואל אבואב, והפעילה החברתית עדי אלטשולר, לצד נציגי צוותי הנהלה והוראה בבתי ספר.
את הפאנל בנושא החינוך הבלתי פורמלי תנחה בוגרת תנועת הצופים יעל בר זוהר. פאנל נוסף יעסוק בנושא החינוך לגיל הרך, בהשתתפות נשיאת מכללת לוינסקי, פרופ' מיכל בלר, ופרופ' עמוס רולידר.
אתגרי הלמידה מרחוק יעמדו במרכז פאנל אחר, ובו תשתתף גם מי שניסחה אולי טוב מכולם את הקשיים - האמא, המורה ואושיית הרשת שירי קניגסברג לוי מהסרטון שסחף את ישראל. לצדה ידברו מנכ"לית משרד החינוך לשעבר דלית שטאובר וראש עיריית רהט פאיז אבו צהבאן.
עוד בכנס:
- שיחה משותפת עם שרי החינוך לשעבר שי פירון ויולי תמיר.
- ההרצאה "מחדש ומהר – הפעם אסור להחמיץ את המהפכה" של ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית.
- הרצאה על "המורים של המדינה" עם אלון פוטרמן, מנכ"ל תכנית החינוך הלאומית תלמ"א ומחבר הספר "מכל מלמדי - מורות ומורים מעוררי השראה".
- סרטון מיוחד ושיחה מצחיקה על הלימודים בקורונה עם הקומיקאית הדר לוי.
- עוד כתבות והפתעות.
הכנס כולו יונגש לחירשים ולכבדי שמיעה.
פורסם לראשונה: 17:23, 11.08.20