מישיגן אישרה הערב שג'ו ביידן גבר על דונלד טראמפ בבחירות במדינה. מדובר במכה נוספת לטראמפ ולאנשיו, שהגישו במישיגן ובמדינות מפתח אחרות עתירות במטרה לבטל את תוצאות הבחירות בעקבות טענות – לא מבוססות – להונאה וזיופים.
ביידן ניצח את טראמפ במישיגן בפער של כ-154,000 קולות וזכה ב-16 האלקטורים שלה. הוועדה האמונה על אשרור תוצאות הבחירות במישיגן, שמורכבת משני רפובליקנים ומשני דמוקרטים, אישרה את התוצאות האלה. שלושה הצביעו בעד והחבר הרביעי נמנע.


טראמפ, שמסרב להודות בהפסד, תלה תקוות גדולות בוועדה שמכריזה על המנצח במישיגן. הוא האמין שיצליח לשכנע את שני הרפובליקנים החברים בה לחסום את אישור התוצאות ולעכב אותן. הערב הכריזה הוועדה על ניצחון ביידן - והפכה את הסיכויים של טראמפ לבטל את תוצאות הבחירות לקלושים אף יותר.
בעלי בריתו של הנשיא היוצא וג'ון ג'יימס, רפובליקני שהפסיד במירוץ לסנאט, קראו לוועדה לעכב את התוצאות בשבועיים כדי לבדוק שוב את הקולות ממחוז וויין - לאור טענות לזיופים. במחוז, שבו נמצאת העיר דטרויט, יש רוב דמוקרטי ברור.
מחלקת המדינה במישיגן המליצה בסוף השבוע לוועדת הבחירות הדו-מפלגתית לאשר את התוצאות. דובר מחלקת המדינה נשאל לגבי בדיקת הקולות במחוז וויין ואמר שבדיקה חוזרת אפשרית רק אחרי ההכרזה על המנצח. הוא ציין ששופטים שמינו נציגים משתי המפלגות, ובחנו את הטענות על הונאה, קבעו שהן "חסרות ערך לחלוטין".
ביידן ניצח במישיגן בפער של 2.8%. מדובר בפער גדול יותר מהניצחונות במדינות מפתח אחרות שבהן קמפיין טראמפ הגיש עתירות בהן ג'ורג'יה, אריזונה, וויסקונסין ופנסילבניה.