2 צפייה בגלריה
חאתם ח'אלד סלאמה
חאתם ח'אלד סלאמה
חאתם ח'אלד סלאמה
טרגדיה בקלנסווה: חאתם חלאד סלאמה (4) ביקש היום מאמו לבקר את אביו, שמעבד שדה תותים סמוך לכפר יונה, ובזמן ששיחק עם אחיו ואחותו הקטנים נדרס למוות על-ידי לקוח של אביו. תושבים רבים הגיעו הערב (שישי) לנחם את משפחתו.
אמו של חאתם מיררה בבכי לצד המנחמים, ואמרה: "איך אוכל להיכנס הביתה בלי לחבק ולנשק אותו? אני לא מאמינה שחאתם כבר לא יחזור. מה אגיד לאחים שלו ששיחקו איתו כל הזמן?". קרוב משפחתו של חאתם סיפר כמה הוריו נלחמו כדי להעניק לבנם הבכור את כל מה שרצה. "הוא היה ילד מחונן וחכם שתמיד חייך", סיפר הקרוב. "האמא במצב קשה מאוד, ועוד לא עיכלה שאיבדה את בנה".
2 צפייה בגלריה
חאתם סלאמה בן ה4 שנהרג מפגיעת רכב בכפר יונה
חאתם סלאמה בן ה4 שנהרג מפגיעת רכב בכפר יונה
חאתם סלאמה
"הוא הבן הראשון במשפחה, זה כואב לכולנו", סיפר ראש העיר עבד אל-באסט סלאמה, המקורב למשפחה. "האבא היה קשור מאוד לחאתם, שתמיד רצה להיות איתו בכל מקום. נמשיך לתמוך במשפחה בעקבות הטרגדיה".
התאונה אירעה סמוך לשעה 12:30. חאתם נלקח מיד למחסן ומשם פונה על-ידי אנשי מד"א לבית החולים לניאדו בנתניה, שם נקבע מותו. הנהג שפגע בו עוכב במקום ונלקח לחקירה. החובש רוני סימסולו ממד"א סיפרכי "כשהגענו למקום הביאו אלינו את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב, מיד הכנסנו אותו לאמבולנס והתחלנו לבצע פעולות החייאה תוך כדי פינויו לבית חולים".