בשבוע שעבר נחנך בבני ברק הקמפוס החדש של רשת "עלה", מוסד חינוכי עבור יותר מ-500 ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה המשולבת והכוללת מורכבות רפואית, המגיעים מכל רחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
יואב גלנט בקמפוס עלה בבני ברק
יואב גלנט בקמפוס עלה בבני ברק
קמפוס עלה בבני ברק
הקמפוס בעלות של יותר מ-100 מיליון שקלים נחנך לאחר כעשור של הליך תכנון ובנייה, בשיתוף עם משרדים ממשלתיים ותורמים. במתחם יש בין היתר כיתות מותאמות, מתחמים ייעודיים לטיפולים, בריכת הידרותרפיה ומרפאת שיניים נגישה.
אירוע חנוכת הקמפוס התקיים במעמד שר החינוך יואב גלנט, סגן שר החינוך מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת עלה הרב יהודה מרמורשטיין, חבר הכנסת יעקב אשר ואורחים נוספים.
2 צפייה בגלריה
יואב גלנט בקמפוס עלה בבני ברק
יואב גלנט בקמפוס עלה בבני ברק
שר החינוך יואב גלנט בטקס בבני ברק
רו"ח ראובן שיף, נשיא לשכת רואי החשבון בישראל לשעבר, אשר משמש כיו''ר קרן ההצטיידות של מוסדות עלה וחבר נשיאות מיום הקמת הרשת, אמר: "הטקס המרגש של חנוכת הקמפוס מהווה אלומת אור בוהקת למאות ילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם. חוסנה של חברה נמדד ביכולתה לסייע לחלק החלש בחברה שאין לו פה או לובי חזק".
הרב יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת עלה בירך על הבניין החדש ואמר כי מדובר באחד הימים המרגשים בחייו: "הקמנו משפחה לתפארת בה יש לנו את העלית של העלית. בונה עולם בקניין, השלם זה הבניין. עלה זה ראשי תיבות - עוד לא התחלנו. דרך גדולה לפנינו".