גבר כבן 40 ונערה בת 14, ככל הנראה קרובי משפחה, נפצעו אמש (שישי) באורח קשה מפגיעת רכב בעת שרכבו על אופניים חשמליים בכביש 241 שבצפון הנגב, בין המושב פטיש לקיבוץ אורים.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 19:29 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו את השניים לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהגבר בהכרה סובל מחבלות בגפיים והנערה מורדמת ומונשמת וסובלת מפגיעה רב-מערכתית.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 241
תאונת דרכים בכביש 241
זירת התאונה בכביש 241
(צילום: חיים הורנשטיין)
פרמדיק מד"א גיא אלמקיאס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האופניים שהיו מתחת לרכב. הגבר שכב בשול בכביש והנערה שכבה בתעלה בצד הדרך. התחלנו מיד בטיפול רפואי שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים והתחלנו מיד בפינוי לבית החולים. במהלך הפינוי מצבה של הנערה הידרדר והנשמנו אותה".
שוטרים הוזעקו לזירת התאונה, ומהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב נגב.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 241
תאונת דרכים בכביש 241
(צילום: חיים הורנשטיין)
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 241
תאונת דרכים בכביש 241
(צילום: דוברות המשטרה)

אתמול בצהריים נהרג רוכב אופניים בתאונה עצמית ליד מכרות תמנע שבערבה הדרומית. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.
רוכבים נוספים שהיו במקום העניקו לאיש, כבן 45, טיפול רפואי ראשוני לאחר שקיבלו הדרכה טלפונית ממד"א. עם קבלת הקריאה במוקד 101 של מד"א הוזעקו למקום חובשים ופרמדיקים. הם ביצעו פעולות החייאה ברוכב אך מותו נקבע במקום.
בתאונה נוספת אתמול, רוכב אופניים נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בנגב, בכביש 60 סמוך לצומת שוקת, לכיוון מיתר. צוות מד"א פינה את הפצוע, בן 57, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא סובל מחבלה בראשו.
אתמול גם מת מפצעיו רועי "ג'ינג'י" סדן (38), שהקיף את העולם לפני עשור על אופניים. סדן נפצע לפני שלושה ימים באורח קשה מאוד מפגיעת אוטובוס ליד קיבוץ ראש הנקרה שבו התגורר בשנים האחרונות, ואתמול נקבע מותו במרכז הרפואי לגליל בנהריה.
פורסם לראשונה: 20:19, 12.03.21