1 צפייה בגלריה
האחים אורי ויהונתן והאב ינון
האחים אורי ויהונתן והאב ינון
אורי, ינון ויהונתן אוחיון. "הכלב היה גדול ואכזרי"
שני אחים בני 10 ו-7 מאשדוד פונו בצהריים (יום ב') לבית החולים לאחר שהותקפו ברחוב על ידי כלב שיצא מחצר הבית של בעליו. האח הגדול סובל מחתכים ופציעות מרובות באזור בראש ובפנים ומצבו הוגדר תחילה בינוני. אחיו הקטן סובל מפצעי נשיכה קלים ומצבו מוגדר קל.
אורי ויהונתן אוחיון שבו בצהריים מבית הספר לביתם, ביום השני מאז החזרה ללימודים. הכלב, שככל הנראה יצא משער הבית של בעליו שלא היה נעול, תקף בתחילה את יהונתן. בשלב זה, סיפר אורי, "צעקתי לכלב: תנשך אותי, עזוב את אח שלי'". בהמשך התנפל עליו הכלב ונשך אותו בראש כמה פעמים.
ככל הנראה האירוע נמשך כמה דקות עד שעובר אורח הניס את הכלב. לפני שפונו לבית החולים אסותא בעיר מסרו האחים עדות לצוות חוקרים ממשטרת אשדוד. החקירה נמשכת בניסיון לאתר את הבעלים של הכלב.
ד"ר נוי כהן מהמחלקה לרפואה דחופה ילדים בבית החולים מסר: "לאחר טיפול ראשוני באח הגדול, שכלל שטיפה של החתך, ביצענו כמה תפרים בראשו. האח הצעיר צפוי להשתחרר אחר הצהריים ואילו הגדול יתאשפז להמשך טיפול אנטיביוטי ומעקב".
האב ינון אוחיון סיפר: "הילדים שלי בטראומה. רק עכשיו הם חזרו לשגרת לימודים ומאוד שמחו על כך, ופתאום האירוע הקשה הזה. אנחנו די בהלם. אני מרגיש שהחיים שלהם ניצלו. אמרו לי שהכלב היה גדול ואכזרי, הוא יכול היה לגרום להם לנזק יותר גדול. הבן הגדול שלי ממש הקריב את עצמו למען אחיו".