1 צפייה בגלריה
סימן הירי על הרכב של הנהג מקיבוץ שובל
סימן הירי על הרכב של הנהג מקיבוץ שובל
סימן הירי על הרכב של הנהג מקיבוץ שובל
(צילום: דגן פריד)
עליית מדרגה בטרור בכבישי הנגב - עם ירי חי על אדם שנהג ברכבו. כבר שלושה לילות שתושבי הנגב נצורים למעשה בבתים. תושבי ערד, דימונה, מיתר ונבטים חוששים לצאת בשעות הערב מחשש שייפלו קורבן לאירועי אלימות. כביש 25, כביש 60, כביש 80 ובייחוד כביש 31 הפכו למוקד של אירועי אלימות והתפרעויות של תושבי היישובים הבדואים הסמוכים.
אתמול (רביעי) נחצה קו נוסף באלימות בכבישים וירו לעבר נהג שנסע בכביש 264, סמוך לרהט. לאחר שהרכב נרגם באבנים הנהג האיץ את נסיעתו וכשהגיע ליעדו הבחין בקליע. המשטרה פתחה בחקירה.

דגן פריד, תושב קיבוץ שובל, סיפר: "יצאתי מקיבוץ שובל לבסיס משמר הנגב כדי להביא את הבן שלי שחזר מהצבא. שני ק"מ אחרי קיבוץ שובל הגיעו כ-12 איש רעולי פנים עם אבנים ענקיות. הם חיכו לי. שמתי גז, ניסיתי להאיץ את האוטו מהר ושמעתי את הבומים של האבנים. הזכוכיות לא התנפצו כי פגעו בפח. המשכתי לנסוע וכשיצאתי מהאוטו הבן שלי אומר אבא אתה לא רואה יש פה חור ירי. מישהו כנראה ירה עם אקדח".
לדבריו, "הכדור חדר את הדלת ונתקע בריפוד, זאת עליית מדרגה רצינית. אמרו לנו להיזהר אבל לא ציפיתי לירי, זה נס שאני עכשיו בחיים, הכדור היה יכול לפגוע בי".