דקל גדיס, פועל בן 31 מראש העין ואב לתינוקת בת שנה, נפטר אתמול (ג') בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשבוע לאחר שנפל מפיגום באתר בנייה בעיר מגוריו.
1 צפייה בגלריה
דקל גדיס
דקל גדיס
"ילד עניו וצדיק". דקל גדיס
(באדיבות המשפחה)
גדיס נפצע ביום שני בשבוע שעבר באורח קשה לאחר שנפל מגובה באתר בניה ברחוב יהושע בן נון בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי גדיס נפל מפיגום באתר. הוא הובהל על ידי מד"א לבית החולים עם חבלת ראש, מאז היה מורדם ומונשם עד שאתמול כאמור נקבע מותו.
אביו אמר הבוקר בבכי ל-ynet: "קשה לי. הנפש לא יכולה להבין ולעכל את מותו של דקל. רק טוב הוא עשה לכולם. ילד עניו וצדיק. קשה לי מאוד לדבר עליו עכשיו. יש לו תינוקת בת שנה וחודשיים שנשארה בלי אבא".
אתמול הובא גדיס למנוחות בבית העלמין בראש העין. המשטרה וחוקרי תאונות העבודה במשרד העבודה והרווחה ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה.
ד"ר הדס תגרי, מנהלת "הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה'" אמרה בעקבות התאונה כי "חודש אוגוסט עדיין בעיצומו וכבר אנו מונים חמישה הרוגים בתאונות עבודה ולמעלה מ-30 פצועים. היקף מחריד ובלתי נתפס זה של היפגעות מביא את מניין ההרוגים בתאונות עבודה מתחילת השנה ל-33, מהם 18 באתרי הבנייה, וחורבן למשפחתו של גבר צעיר נוסף שקיפד את חייו היום בשל ההפקרות הבטיחותית ומחדלי הרגולציה והאכיפה".