1 צפייה בגלריה
נסים סביתי שנהרג בתאונת דרכים בגליל המערבי
נסים סביתי שנהרג בתאונת דרכים בגליל המערבי
ההרוג בתאונה, נסים סביתי
(באדיבות המשפחה)
נסים סביתי, נער בן 17 ממועצת יאנוח-ג'ת שבגליל נהרג הלילה (יום ראשון) לאחר שהתהפך עם מכוניתו סמוך ליישובו והידרדר לתהום. אמבולנס של הארגון הרפואי "חיאן" פינה אותו במצב אנוש לבית החולים לגליל בנהריה. כעבור שעתיים נקבע מותו.
סביתי, מהיישוב הדרוזי ג'ת שבגליל המערבי ובן יחיד להוריו, נהג ברכב מסוג ביואיק והתהפך לוואדי בצד הדרך. במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה ובודקים בין היתר מדוע נהג הנער לבדו, למרות שהיה נהג חדש והיה מחויב במלווה.
מחקירת המשטרה עולה כי הנער נהג בדרך 8721, המחברת בין היישוב לכביש 70. מסיבה שאינה ברורה עדיין הוא סטה מנתיב הנסיעה, ירד לשולי הכביש, פגע בצמחיה שהייתה במקום, והתהפך לוואדי עמוק בצד הדרך.
צוותים של הארגון הרפואי חיאן טיפלו בו בשטח והעבירו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. מבית החולים נמסר כי הנער הובא במצב אנוש, עם פגיעה רב-מערכתית וחבלת ראש. "הוא הוכנס לקבלת טיפול בחדר ההלם. במשך כשעתיים נאבקו הרופאים להצלת חייו, תוך מתן שש מנות דם ועיסוי לב, ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".
ראש המועצה המקומית יאנוח-ג'ת, מודי סעד, הספיד את סביתי: "הלילה נקטף מאיתנו פרח יפה ומלא חיים. לאבד אנשים צעירים זה תמיד כאב קשה מנשוא. הותרת אותנו שבורי לב ובוכים. מבקש מהאל שייתן להוריו את הכוח להתמודד עם האסון הזה".