פסיכולוג ילדים מחיפה נחקר בחשד שלפיו הוא תקף במשך שנים ילדים שבהם טיפל, חלקם על הרצף האוטיסטי. בבית המשפט התקיים היום (חמישי) דיון בבקשה להתיר את פרסום פרטיו. למקום הגיע אחד מקורבנותיו לכאורה - כיום אדם מבוגר ובעל משפחה - שדרש את הפרסום המיידי. לדבריו, עם הפרסום צפויות תלונות נוספות.
בידי המשטרה שלוש תלונות מהתקופה האחרונה, ותלונה אחרת שהוגשה לפני שנתיים ולא הבשילה לכדי כתב אישום. חומרי החקירה של שתיים מהתלונות החדשות כבר הועברו לפרקליטות והשלישית עדיין בחקירה. הפסיכולוג לא נעצר ועד כה הוא נחקר ושוחרר.
המתלונן י', שהגיע היום לבית המשפט, סיפר כי אתמול ערכה המשטרה עימות ביניהם. "אם הוא היה מודה, אומר 'נכון, פגעתי בך' - הייתי עוזב אותו בשקט", אמר. "אבל הוא רק בכה והכחיש הכול; אמר שלא קרה בינינו כלום, ש'לא היה ולא נברא'".
1 צפייה בגלריה
הפסיכולוג החשוד
הפסיכולוג החשוד
הפסיכולוג החשוד
(צילום: אחיה ראב"ד )
י' סיפר כי אמו נפטרה כשהיה בן 12 ואביו, שהכיר את אחותו של הפסיכולוג, שלח אותו לטיפול אצלו. "הוא ניצל את מעמד הטיפול ופשוט נגע בי; ביצע בי מעשים מגונים ומעשי סדום. שתקתי במשך שנה ובגיל 13 סיפרתי לאבא שלי. הוא רצה ללכת להרוג אותו. מתוך כבוד לאחותו של הפסיכולוג הזה שתקתי".
"עכשיו שמעתי שהוא פגע באוטיסטים", הוסיף י'. "אני זוכר הכול ומספר הכול. הוא צריך לשלם מחיר ואני אהיה הפה של כל מי שלא יכולים או מפחדים לדבר. אמרתי במשטרה שברגע שיוסר צו איסור הפרסום על שמו יהיה פה תור של אנשים שירצו להתלונן. חיכיתי 24 שנים, בטוח יש עוד הרבה קורבנות". י' המשיך ואמר כי לחשוד "אסור לו להיות פסיכולוג, אסור לו לטפל בילדים. הוא צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. אלך איתו עד הסוף. זו משימת חיי".
הפסיכולוג החשוד, בעל תואר דוקטור, מיוצג על-ידי עורכות הדין תמי ושחף אולמן. לדבריהן הוא מכחיש את המיוחס לו, וככל הידוע לו הוגשו רק שתי תלונות. בית המשפט דחה את פרסום שמו ופרטיו בשבוע.